Catelus cu casa noua

Asa cum am spus, am fost cu catelul la dr. L-am deparazitat intern si extern, i-am facut vaccin polivanet si antirabic, i-am facut carnet de sanatate si i-am oferit o infatisare noua pentru ca l-am tuns si l-am facut ca nou!
Am o promisiune de adoptie de la un prieten si abia astept sa-l vad la casa noua!!

Asa arata acum:

20130718-144720.jpg

Doarme la mine la usa, i-am asezat si o paturica pe jos:

20130718-144812.jpg

Are si zgrda rosie la gat, sa nu fie deochiat ;)!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. nhsr13
    Jul 19, 2013 @ 00:43:09

    Dupa privire si atitudine, mie parca imi spune ca i-a luat ceva timp sa se acomodeze cu noua tunsoare, ca vad ca, din vechia nu i-a mai ramas decat un smoc in varful cozii ! 🙂 Cred ca si el este uimit de noua lui infatisate :). Felicitari ca ai reusit, intr-un final, ce ti-ai propus ! Cheia succesului stii cum este: ” 1% inspiratie si 99% transpiratie !

    Reply

  2. George Geo
    Jul 19, 2013 @ 23:16:16

    Coada e ,, CIREASA DE PE TORT”

    Reply

  3. Ana
    Jul 21, 2013 @ 21:49:21

    Seamana cu zapacitul meu de catel! Ma bucur tare mult ca i-ati gasit o noua sansa la viata. Multa sanatate!

    Reply

Leave a Reply

