Gasim o casa pentru el?

Amaratul acesta mic se invarte printre casele cartierului unde
Locuiesc de cateva saptamani si inca nu s-a lipit de nici o familie.
Eu nu gasesc curaj sa il iau pentru ca stau foarte mult plecata si Ody merge la
Mama in perioadele acestea, insa ea nu poate tine doi caini in apartament.
Altfel, ar fi demult prietenul lui Ody. Pana ii gasesc o familie, il hranesc si ii dau apa si deseori il gasesc dormind la
Mine in fata usii.
Am termen pana luni, de la cei are administreaza cartierul, sa-i gasesc un adapost pentru ca au plangeri de la unii locatari (care nu iubesc animalele) si sunt nevoiti sa-l duca de aici.
Distribuiti masiv, va rog, poate are putin noroc si il ia cineva.
Ma ocup eu de vaccin, deparazitare si hrana primei luni, numai sa-l adopte cineva cu suflet mare.
E de talie mica, cred ca tuns si aranjat ar arata fabulos!!
Nu veti regreta gestul pentru ca ei stiu sa va rasplateasca cu afectiune si fidelitate!
Va multumesc!!

20130711-163359.jpg

RA

2 Comments (+add yours?)

  1. Ana
    Jul 12, 2013 @ 07:19:57

    Am pus si pe fbk-ul meu…poate poate… eu am 3 caini de talie mica si stau la bloc si chiar nu am cum ajuta šŸ˜
    Sa ne mai tii la current cu ce s-a intamplat… success si :*

    Reply

  2. Dana
    Aug 28, 2013 @ 06:59:56

    Un catel dragut, care ar face ca toate grijile, stresul si alte acumulari de energi negative din timpul zilei sa dispara cand ajungi acasa.

    Reply

Leave a Reply

