Edenland sau un altfel de Paradis

Am petrecut jumatate de zi in inima padurii Balotesti, catarandu-ma din copac in copac pe diferite chestii suspendate la inaltimi mari si aproape foarte mari :)!
Am reusit sa duc la bun sfarsit 5 trasee la Aventura Parc din Balotesti aka Edenland! Am inceput cu cel portocaliu, care pentru mine a fost de facut alergand pentru ca e foarte usor, insa unei prietene i-a facut probleme si chiar o rana urata la un picior :(. Am continuat cu cel verde care este primul pentru adulti pentru ca cel portocaliu e incercat si de copialsi, chiar inaintea mea era Teo – un baietel de 8 ani.
Cel verde e o joaca, una de om mare, dar foarte lejer si placut. Apoi am facut un traseu intermediar catre cel albastru, dar nu are culoare, asa ca nu as putea sa va spun care anume. Insa daca intrebati acolo instructorul, cu siguranta vā va indica traseul despre care vorbesc. Apoi, cel mai minunat traseu ever – cel numai cu tiroliene, un vis devenit realitate pentru mine! Sa zbor in padure, printre copaci, a fost mi-nu-nat!!!
Am terminat cu traseul albastru, care e ceva mai dificil, dar inca lejer de dus la sfarsit. Mai mult nu mi-a permos timpul alocat, pentru ca la cele dedicate incepatorilor stai sa astepti dupa cei din fata ta, iar in cazul meu am asteptat si dupa prietena mea care venea in spatele meu si nu se misca la fel de repede (si din cauza ranii dureroase capatate la primul traseu).
Prima zi libera pe care o am urmeaza sa incerc traseul rosu, negru si apoi ma antrenez pentru cel super negru pe care au reusit sa-l termine doar 6 persoane pana acum!!
Parcul se intinde pe 20 hectare, are casute suspendate in copaci, are foisoare unde poti manca, bancute si masute sa iti tragi sufletul si un mic magazin cu sucuri si dulciuri. Urmeaza sa aduca biciclete si cai si fericirea mea va fi maxima.
Cred ca cel care a fcut aceasta investitie merita o strangere de mana si o multumire din suflet pentru ca a facut acest loc in apropierea Bucurestiului!!
Pe mine m-a facut deja fericita!!!
Toate multumirile mele si gandurile bune pentru dnul Marian, instructorul si coordonatorul traseelor de la Edenland!!!
Hai sa mai scurtam vorba si sa admiram cateva poze facute pe traseul albastru!!!

20130618-100508.jpg20130618-100630.jpg20130618-100650.jpg20130618-100701.jpg20130618-100712.jpg20130618-100725.jpg20130618-100744.jpg20130618-100804.jpg

20130618-100839.jpg

20130618-100850.jpg

20130618-100906.jpg

20130618-100928.jpg

Singura suferinta dupa aceasta zi minunata este o febra musculara la abdomen (nu inteleg de ce acolo), dar cum nu exista placere fara durere, ma declar multumita!!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. victoriaetveritas
    Jun 18, 2013 @ 11:35:14

    Dacă nu prezentai imaginile din pădure, nu-mi venea să cred cele spuse, deși nu-ți contestam sinceritatea.. Am rămas uimită.Mă bucur că ai ocazia să frecventezi un asemenea sport.Îți doresc zile plăcute în continuare la Balotești!

    Reply

  2. Gheorghe Marian
    Aug 21, 2013 @ 18:54:07

    multunesc si io pt vorbele dulci scrise despre parcul nostru si despre mine te mai asteptam la noi …

    Reply

  3. Claudiu
    Sep 09, 2013 @ 18:38:08

    La mentinerea echilibrului lucreaza foarte mult muschii abdominali, de acolo si febra 🙂

    Reply

Leave a Reply

