Am facut un om si un cal fericiti!!

Acum aproape doua saptamani am vazut pe facebook un apel disperat, un strigat de ajutor al unei fete pe care acum recunosc ca nu o cunosteam. Pe ea o cheama Tatiana, pe iapa ei o cheama Cezarina.
Din cauza unor probleme involuntare de dorinta familiei sale, Tatiana era in situatia de a pierde calul pe care il crestea de 20 de ani. Pe scurt: parintii au fost nevoiti sa evacueze casa unde locuiau si sa vanda vaci si alte animale din batatura, pastrand totusi calul, dar cu teama de a nu avea ce sa-i dea sa manance la iarna din cauza vremurilor grele, asa ca Tatiana a cerut ajutorul iubitorilor de cai pentru a gasi o persoana care sa o adopte pe Cezarina cu conditia de a o mai putea vizita si desigur sa fie bine ingrijita!
Printre cei care i-au raspuns au fost oameni care s-au oferit sa adopte calul, altii care au oferit loc sa-l tina, dar sa ramana in continuare al Tatianei si altii care au vrut sa o ajute cerandu-i in schimb sa renunte la orice pretentie asupra calului. A gasit o persoana cu suflet mare care s-a oferit sa tina iapa in curtea sa alaturi de alti cai pe care-i detine, sa ramana a Tatianei si chiar sa o ajute cu hrana calului. Acum poate parea ca problema era ca si rezolvata si chiar era, numai ca Tatiana se afla in Constanta unde este medic rezident in anul Intai si calul se afla la 370 km de ea, acolo unde locuiesc parintii, in satul parintesc. Iar transportul special pentru cai costa. A gasit si masina, trebuia platit doar combustibilul pentru 370 km dus si alti 370 km intors, suma aproximativa 1000 ron.
Am citit toata povestea, comentariile celorlalti dinaintea mea si mi s-a parut strigator la cer ca un om sa piard calul pe care il ingrijeste de 20 de ani din cauza unei sume ridicole de bani. M-am
Gandit ca putin cate putin as putea strange aceasta suma rugandu-mi prietenii, mai ales pe cei iubitori de cai, sa doneze cat poate fiecare. Am crezut ca va fi floare la ureche, dar nu a fost sa fie :(! Din cei 25 de prieteni carora le-am cerut ajutorul,mi-au raspuns numai trei!!
Practic cu mine eram patru persoane dispuse sa se lipseasca de cate 100 ron pentru a face o fapta buna… Asta insemna 400 ron din 1000!! Aceste persoane sunt: Cristian Stoica, Corina Madan si Anne Ampawan carora le multumesc din suflet! Cand am crezut ca totul e in zadar si am dat sperante aiurea Tatianei, Raluca Sandu mi-a scris ca a depus si ea 400 ron! Deja incepusem sa ma bucur ca si cum ar fi fost vorba despre calul meu!
In fata lor ma inclin si toate cuvintele din lume nu pot exprima recunostiinta mea pentru ceea ce au facut!
Restul de 200 de ron au venit de la alti prieteni de-ai Tatianei si de la Tatiana si sora ei. Dupa aproximativ 10 zile in care am stat cu sufletul la gura pana am strans suma necesara transportului, va pot spune ca Cezarina se afla aproape de Tatiana si ca am reusit sa fac o bucurie nesperata unor oameni simpli care o meritau din plin!! Pentru ca gesturile acestea marunte, minunile care vin cand nu le mai astepti ne fac viata mai buna si mai frumoasa!
Aveti niste poze din ziua transportului si a sosirii Cezarinei in noua ei casa!!!
Cand voi ajunge sa le cunosc personal o sa fac un update cu alte poze!
Multumesc inca o data celor mai sus mentionati, fara de care aceast lucru frumos nu ar fi fost posibil.
Mai vreau sa va spun ca Cezarina a stat in tot acest timp legata de un copac in padure, unde tatal Tatianei ii ducea apa si mancare, apoi in ultimele zile a fost dusa in curtea unui satean pana la preluarea ei si transportul ei la Constanta!
Ra

20130603-181705.jpg

20130603-181711.jpg

20130603-181718.jpg

20130603-181725.jpg

20130603-181859.jpg

20130603-181907.jpg

20130603-181912.jpg

4 Comments (+add yours?)

  1. Filme Online
    Jun 03, 2013 @ 17:36:33

    Braavoo !

    Reply

  2. Trackback: Am facut un om si un cal fericiti!! | mitusca
  3. mitusca
    Jun 03, 2013 @ 18:16:16

    Raluca,abia astept sa vad pozele promise. Deja mi-au dat lacrimile. Felicitari!

    Reply

  4. Ana
    Jun 04, 2013 @ 08:11:34

    Trist, dar cu final fericit! Felicitari si ma bucur ca mai exista oameni minunati!

    Reply

Leave a Reply

