Vine vara

Ultimele zile de primavara sau de vara timpurie se scurg acum si astept vara cu o nerabdare pe care nu imi aduc aminte sa fi avut-o si altadata.
Nu stiu de ce, daca e legat de ceea ce traiesc acum cu casa sau este doar o senzatie de bine ca vara aceasta va fi frumoasa, lunga si plina de surprize placute!
Am atatea locuri pe care imi doresc sa le vad, atatea lucruri pe care vreau sa le incerc, atatea de invatat – incat sper ca vara aceasta sa imi aduca satisfactiile cele mai mari de pana acum.
Singurele probleme sunt timpul si banii :)))! E simplu: daca am bani e pentru ca muncesc mai mult si implicit nu imi ramane timp sa fac tot ceea ce vreau. Daca am timp e pentru ca nu zbor mult si implicit nu am bani. Si cum totul are un pret in zilele noastre, fara bani nu prea poti sa faci nimic… Si fara timp nici atat. Caut solutia problemelor mele si incerc sa gasesc o cale de a avea bani fara sa muncesti. Adica bani multi si timp liber la discretie. Sa fac tot ce vreau, cand vreau. Sa merg unde vreau, cand vreau. Sa ajut toate animalele si toti oamenii amarati…
Toti imi spun ca e imposibil. Dar eu cred ca daca imi doresc cu adevarat, mi se va indeplini si visul acesta ;)! Inca imi storc mintea sa gasesc solutia salvatoare!
Ra

20130529-095235.jpg

5 Comments (+add yours?)

  1. nhsr13
    Jun 20, 2013 @ 00:12:22

    ”solutia salvatoare” hmmm… cand o gasesti sper sa ne-o spui si noua. Pana atunci iti recomand “Waterfront Cities of The World” http://www.youtube.com/watch?v=y3yqkSfr3Tg spre exemplu Venetia, idei pentru vacanta ! Sper sa-ti placa !

    Reply

  2. nhsr13
    Jun 21, 2013 @ 19:04:38

    🙂 “mai negociem”…one tough girl,… fair enough lady, I will wait for that !

    Reply

Leave a Reply

