The Great Gatsby

Am vazut in seara aceasta, Marele Gatsby, desi eu i-as spune minunatul Leonardo ;)!!!
Nu pot sa exprim in cuvinte cat de mult mi-a placut filmul, cat de frumos si de barbat l-am vazut azi pe Leonardo (care nu mi-a placut niciodata ca barbat pana la rolul din Django si din Gatsby) si cat de trista mi s-a parut povestea…
Oarecum ma regasesc in fiecare dintre povestile de dragoste neimplinite, pentru ca intr-un fel sau altul inevitabil gandul imi fuge la tine si asa cum ti-am spus in noaptea aceasta – mi-e un dor de tine incat inima mi-o simt in gat…
Atunci cand ai ales sa mori am ramas cu golul neumplut pana acum de nimeni, cu tristetea, cu disperarea, mai apoi cu nervii si pana la urma cu resemnarea ca poate asa a fost sa fie…
In Filmul acesta povestea e frumoasa, finalul e trist, efectele sunt fantastice, regia e minunata, coloana sonora e de ascultat pe repeat la infinit, imaginile vorbesc de la sine si Leonardo face inca un rol de exceptie! Sper ca nu exagerez cand spun ca in momentul de fata e cel mai bun actor pe care l-am
Vazut vreodata. Sta deasupra tuturor!!!
Mergeti sa vedeti filmul, eu cred ca am sa-l vad pana ii invat replicile ;)!

20130516-235243.jpg

20130516-235251.jpg

20130516-235259.jpg

20130516-235305.jpg

20130516-235315.jpg

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. anonim
    May 16, 2013 @ 23:01:43

    O sa il vad si eu.

    Reply

  2. nhsr13
    Jun 20, 2013 @ 00:00:46

    Hei, pe cel din 1974 cu Robert Redford l-ai vazut ?

    Reply

Leave a Reply

