Chisinau pe inserat

Am gasit in seara aceasta un Chisinau luminos, verde si mai viu decat il stiam din alte seri in care am dormit aici.
Hotelul la care stam, Codru, are un restaurant ce reuseste sa ma surprinda placut de fiecare data cand vin aici.
Mai nou am facut o pasiune pentru un somon gatit in crusta de susan, insotit de un sos asiatic, usor picant.
Ar fi minunat daca ramanerile acestea ar fi mai lungi, sa pot vizita orasul si pe cat posibil sa dorm mai mult, pentru ca inca mi se pare inuman sa ma trezesc la 4.30 am ;).

20130509-000348.jpg

6 Comments (+add yours?)

  1. gandurioptimiste
    May 24, 2013 @ 14:34:51

    Cam tot ce e de vizitat in Chisinau e langa hotel.:)
    Ma fac si eu insotitoare de bord daca tot se sta pe la hoteluri de 4 stele 🙂

    Reply

    • Ra
      May 24, 2013 @ 16:28:37

      Dar unde credeai ca stam? In cort, afara? Sau cumva ca dormim in aeronava? Sincer acum, crezi ca e cel mai bun motiv sa devii insotitoare?

      Reply

      • gandurioptimiste
        May 24, 2013 @ 22:31:58

        A fost o gluma importanta hotelului.Este evident ca nu dormiti in cort sau in aeronava.Dar de fiecare data cand trec pe langa hotelul ala ma gandesc la oamenii care au bani sa isi permita sa doarma acolo.Nu ma asteptam sa fiti cazati la hotel de 4 stele,sincer.Dar daca este asa nu pot decat sa ma bucur,asta inseamana respect pentru angajati.

      • Ra
        May 24, 2013 @ 23:07:11

        Sa stii ca nu cred ca e atat de scump, nici macar nu e cine stie ce… Probabil ca e cel mai bun din Chisinau, altfel nu imi explic de ce gandesti asa…
        Si oricum, noi dormim decat cateva ore, la 4.30 dim ne trezim, deci nici nu ne bucuram prea mult de cele patru stele…
        Esti din Chisinau?

  2. gandurioptimiste
    May 27, 2013 @ 12:06:57

    Nu sunt din Chisinau dar trec uneori pe acolo,E unul dintre cele mai bune din ce am auzit.Nu m-am informat niciodata de tarife.Ma rog,prea putin conteaza oarecum.
    Eu cochetez de ceva timp cu ideea de a “ma face” insotitoare de bord dar cercetez foarte mult subiectul si am ramas placut surprinsa de conditiile de cazare de aia am si comentat.:)
    Mult succes!

    Reply

    • Ra
      May 27, 2013 @ 12:51:11

      Partea asta cu hotelurile e cea mai putin importanta in alegerea unei meserii unde conteaza multe alte lucruri mai mult decat cazarea…!! Dar daca asta te captiveaza, orice companie isi cazeaza personalul la hoteluri de 4 sau 5 stele.

      Reply

Leave a Reply

