Mai. Si deja e vara.

Mi-e foarte dor sa scriu. Nu stiu daca a fost lipsa timpului, grijile prea multe si unele probleme care au venit de-a valma (ca un rau nu vine niciodata singur, nu?) sau pur si simplu mi-au lipsit cuvintele. Cert e ca mi-a lipsit ceva. 

Am atatea de recuperat, incat nu stiu cu ce sa incep!!!

Ceea ce traiesc acum, mai puternic decat orice, e bucuria de a simti soarele arzandu-mi fata si incalzindu-mi trupul, vantul de vara care se joaca cu mine, un caine tare dragalas care ma asteapta sa ma intorc acasa, o gradina micuta pe care o ud in fiecare dimineata si seara si pe care sper sa o transform in micul meu colt de Rai, o casa noua care asteapta sa devina un camin pentru ca inca e semi-goala… 

Si incepand de azi, sper sa nu ma mai opresc din scris o perioada atat de indelungata!!!

Va doresc o vara de vis!!!

Picture 15Ra

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Oana Andreea
    May 04, 2013 @ 13:57:41

    O vara de vis sa ai si tu, Raluca! Ai acest dar de a scrie frumos si trebuie sa-ti spun ca iti citesc cu mare drag postarile de fiecare data.. Reusesti sa transmiti o stare prin cuvinte. 🙂
    Pentru ca suntem in preajma Pastelui iti doresc sa ai liniste si bucurie in suflet. Te pup.

    Reply

Leave a Reply

