Se spune ca…

Am citit azi un status pe facebook in care se spunea foarte frumos ca daca vrei sa te simti bogat, sa numeri ceea ce ai si nu poate fi cumparat cu bani. Practic ar trebui sa existe o serie de lucruri, stari, emotii sau diverse altele care iti aduc fericirea fara sa le platesti.
Am rugat-o pe prietena mea care avea asa ineptie la status, sa imi exemplifice concret ce are ea si nu poate fi cumparat cu bani, dar o face sa se simta bogata. Dupa o pauza de cateva minute, probabil atat i-a luat sa se gandeasca ce exemplu sa imi dea, mi-a raspuns sec ca ziua de azi si ar putea continua…
Helllloooo!!! Pentru ca sa traiesti ziua de azi platesti o gramada: imbracamintea pe care o pui pe tine, incaltamintea care iti protejeaza talpile, benzina sau biletul pt transportul pana la locul de munca, apa pe care o bei, mancarea pe care o mananci, platesti chiar si impozite la stat pt ziua aceasta de munca pt care prietena mea este atat de recunoscatoare…
Mie mi se pare o tampenie, nu cred ca exista ceva care sa te faca fericit si sa fie gratis. Daca stiti voi asa ceva, va rog sa ma anuntati si pe mine ca sa ma luminez… In viziunea mea totul se rezuma la bani…
Iar vrajelile astea ieftine care fac sa dea bine peretele tau de facebook mi se par curate ineptii fara rost…
Te iubesc mult, draga mea prietena, dar astea sunt chestii pt filozofii stoici, nu pt oamenii din zilele noastre…
Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. gandurioptimiste
    Apr 06, 2013 @ 10:41:40

    Nu poti numara clipele frumoase alturi de cei dragi,nu poti numara/masura dragostea neconditionata a parintilor,respectul si emotiile(o parte nu au nici o legatura cu banii).Totul depinde de cum gandesti si spre ce tinzi.;) Multa bafta.

    Reply

    • Ra
      Apr 06, 2013 @ 18:10:14

      Dar si parintii, de multe ori ca sa te poti bucura cat mai mukt de ei, e nevoie de bani pt medicamente la batranete, pt un trai sanatos si cat mai lung…
      Iar aici era vb de fericire… Daca cineva crede ca fericirea vine de la faptul ca vecinul X ma respecta, in timp ce copilul imi moare de foame ( ipotetic, eu nu am copil ), cred ca se insala…

      Reply

      • gandurioptimiste
        Apr 08, 2013 @ 22:45:24

        Ok,ti-am inteles punctul de vedere doar ca eu nu o sa accept niciodata ideea ca fericirea vine din bani.Poate e multumire chestia cu banii dar pentru mine fericirea e cu totul altceva.Pana la urma fiecare traieste cu/dupa propriile valori si conceptii.
        O seara frumoasa.

  2. Oana Andreea
    Apr 07, 2013 @ 10:19:12

    Sanatatea, dragostea parintilor ne fac fericiti. Da, bineinteles, ca parinti sa fie sanatosi e nevoie de bani la un moment dat, dar dragostea lor nu costa nimic. Daca o ai, te bucuri de ea. Daca nu o ai, nici nu o poti cumpara.
    Si sunt multe alte lucruri de care te poti bucura fara sa te coste nimic. Te bucuri sa sa vezi o persoana draga, sa te plimbi intr-o companie placuta, sa te joci cu un caine. Acum daca stam sa ne gandim ca avem nevoie de bani pentru hainele cu care ne imbracam, pentru benzina ca sa mergem pana in parc sau pentru hrana cainelui, eu zic ca am ajuns sa privim totul din punct de vedere material si nu mai vedem si latura spirituala 🙂
    In fine, asta e o problema in care fiecare dintre noi are alta parere! 🙂 O duminica frumoasa!! Pupiceiiii.

    Reply

    • Ra
      Apr 07, 2013 @ 10:24:17

      Sanatatea, draga mea, nu o poti avea fara bani. Din pacate. Iti spun eu asta, in cazul in care nu ai fost niciodata bolnava sau nu ti-ai vazut un om drag pe patul de spital…
      Da, probabil ca am ajuns eu intr-un punct in care cred ca pentru a ajunge sa te joci in parc ai nevoie sa platesti drumul pana in parc ;)!
      Sunt si lucruri care nu costa, dar nu neaparat acelea sunt esentiale sau primordiale sau ne fac si fericiti in aceeasi masura cu cele care costa…

      Reply

  3. Oana Andreea
    Apr 07, 2013 @ 11:57:06

    Draga mea, daca nu ai citit cu atentie, am admis ca pentru sanatate este nevoie de bani la un moment dat! ;)Tocmai pentru ca, din pacate, am vazut persoane dragi pe patul de spital…

    Reply

  4. gandurioptimiste
    Apr 08, 2013 @ 22:58:56

    Apropo,citeste Happines din septembrie 2011.Iti apartine.:) Sau la tag’uri ai Fericire.Te-ai schimbat asa mult…Imi placea mai mult de tine(sau mai bine zis de felul cu scriai) cand erai asa fericita ca iti ingrijesti florile(aprilie 2011) sau cand multumeai unui prieten adevarat(noiembrie 2010) si mai sunt atatea posturi…
    Te urmaresc de mult timp,desi nu ti-am scris niciodata si realizez ca erai mai fericita inainte,chiar cand sufereai…
    Mediteaza un pic la ce te face pe tine fericita si daca fericirea vine odata cu banii,spor la munca.
    Dar fericirea vine din altceva…gaseste-o!(Cand stai TU cu TINE)

    Reply

  5. gandurioptimiste
    Apr 10, 2013 @ 21:11:22

    Cu placere.:) Sa stii ca ajuta sa ne regasim (valorile de altadata) undeva printre randurile ce le-am scris acu’ cativa ani.

    Reply

Leave a Reply

