Sweet 32

Ieri am implinit 32 de ani si azi majoritatea prietenilor m-au sunat sa ma intrebe cum ma simt la aceasta varsta… 🙂

Ma simt la fel ca alartaieri la 31, la fel ca acum 2 ani, la 30 si la fel ca acum 14 ani la 18… Nu-i mare lucru, cand eram copil cred ca cei de 32 de ani imi pareau batrani. Sper ca eu sa par tanara pentru ca sunt, chiar sunt :)))))) si acesta nu este un ras de disperare!

Am avut o zi cam seaca din cauza unor problme, deci nu am petrecut, nu am facut nimic special si azi mi-am dat seama ca nici macar un pahar de vin nu am baut, daaaaarrr am primit o vizita care m-a relaxat si un cadou care ma va mai relaxa ;). NU, nu e nimic din material plastic, haha!

In rest, multumesc lui Dumnezeu si celorlalte entitati in vigoare, pentru ca sunt sanatoasa (atat cat sunt, ca nu stau foarte bine nici la capitolul acesta), multumesc prietenilor care s-au gandit la mine si mi-au aratat asta pe diferite cai: perete facebk, mesaj privat facebook, sms, telefon sau chiar si-au facut aparitia la usa casei mele, care a fost larg deschisa – la fel ca in oricare din anii trecuti. 

Ce mi-am dorit de ziua mea? Sincer, nimic. Poate as vrea sa nu mai am nici o grija, in rest am de toate si sunt multumita.

P.S. Poate, spun POATE as vrea sa nu ma fi nascut in tara asta de cacat!!

Cu drag,

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. sorin
    Apr 05, 2013 @ 09:13:48

    La multi ani!
    …am ajuns sa iti citesc postarile blog in urma unei cautari pe care am dat-o pe google dupa cuvantul etro al caror camasi (barbatesti )sunt mare fan…daca stii pe cineva care ar avea astfel de camasi,nu neaparat noi, de vanzare , marimea L sau 41-42….ti-as fi recunoscator!….toate cele bune!…sorin

    Reply

Leave a Reply

