I’ve been meaning to write

Arta este cea mai frumoasa haina a sperantei. Si eu scriu. Asta nu inseamna ca e si arta la final. Dar imi imbrac asa speranta. E forma mea de a merge inainte. Uneori asa ma ascund de probleme. Alteori acesta e modul prin care imi infrunt demonii. Am scris cand am fost cea mai fericita, cand am plans daramata de tristete, am scris cand m-am indragostit si am scris cand s-a terminat povestea mea de dragoste. Cred ca asa ma eliberez. Uneori imi imaginez ca traiesc o alta viata, dar de cele mai multe ori o insir pe a mea aici… 

Nu de putine ori am intalnit oameni care deja ma cunosteau, sau poate ca ar trebui sa scriu: ma “cunosteau”, pentru ca oamenii cunosc ceea ce citesc aici, isi imagineaza ceea ce vor si pun etichete in consecinta. Tin minte ca intr-o zi a venit la mine Andreea si mi-a spus ca o vecina de la mama ei din bloc i-a spus despre mine: “saracuta, e foarte trista”… Asta este ceea ce a inteles ea din blogul asta la momentul respectiv si pesemne si acum unii dintre voi intelegeti acelasi lucru si acum. Adevarul e ca nu sunt deloc trista, nici macar atunci cand mi se pare ca nu mai vad capatul tunelului… Pe cine incerc sa pacalesc? Adevarul este ca am zile (ca si acestea) in care nu am putere sa vad pe nimeni, nu vreau sa vorbesc cu nimeni si nici nu incerc sa ies din starea aceasta. Imi place sa ma izolez uneori si in momentele acelea zambesc doar ca sa nu arat ca pe interior plange tot in mine. Sounds a bit like “drama queen”, but I kind of like it ;).

Acestea fiind spune, am scris cateva cuvinte, mi-am varsat putin off-ul, am pus straie noi sperantei si o iau de la capat…

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. margeo
    Mar 16, 2013 @ 21:12:43

    de o ora jumate sunt imbracat sa ies prin oras, cu masina spalata si parcata in fata scarii, degeaba… sunt captivat, cred ca sunt la fel ca tine… promit sa citesc si sa confirm.

    Reply

  2. anonim
    May 19, 2013 @ 01:01:56

    “NU-I ASA CA DACA TI-AS PRINDE TALPA SI TI-AS SARUTA-O
    AI SCHIOPATA DE TEAMA SA NU-MI STRIVESTI SARUTUL”

    Reply

Leave a Reply

