2012 sau un an fericit

Anul trecut, la sfarsit, scriam ca vreau sa iau fiecare zi din 2012 asa cum vine, fara sa am target-uri sau deadline-uri, bucurandu-ma de fiecare clipa si indragostindu-ma in fiecare zi. Chiar a functionat, a fost ceva ireal de frumos acest an, am avut parte de experiente unice, de momente de o intensitate nebuneasca si de fericire cum nu credeam ca poate sa existe! Imi vin in minte saptamanile petrecute in America, coplesitor- altceva nu pot sa spun, apoi zambesc frumos gandindu-ma in cate locuri minunate am fost anul acesta, cat de mult am descoperit si despre tara noastra, cati oameni frumosi am cunoscut si cate bucurii am avut atunci cand ma asteptam cel mai putin, poate.

Raman cu amintirea serilor de vara din Vama si nu am cum sa uit incantarea mamei cand am dus-o sa vada Transfagarasanul, mai sunt zilele in care m-am amagit ca sunt indragostita si culmea e ca nu imi pare rau pentru nici una dintre lunile acelea euforice. Insa ma bucur ca s-au sfarsit, acum pot sa spun ca traiesc ceva special. E prima data cand nu simt nevoia sa vorbesc despre asta, pentru ca vreau sa tin in sufletul meu tot, nu vreau sa impart cu nimeni povestea aceasta  de teama sa nu se piarda ceva din farmecul ei. Insa sunt fericita, mi-e frica sa nu-mi explodeze inima de la atata fericire! Ma simt femeia lui, asa cum nimeni si nimic nu poate sa imi spuna ca el nu e barbatul meu!

Acum scriu din Paphos, Cipru, unde am ales sa imi petrec Craciunul si unde am supravietuit Apocalipsei (a cata apocalipsa?). Sunt cu Nicoleta, Ramona, Ody si prietenii lor si in ciuda vremii predominant ploioase, e cald si hohotele de ras ne insotesc la tot pasul. Cand ma intorc acasa, am sa va arat si poze, pana atunci trebuie sa ma credeti pe cuvant.

Nu stiu acum ce imi doresc pentru 2013, poate doar sa supravietuiesc inca unui an, sa fiu sanatoasa si sa am familia alaturi, as vrea ca bunica mea sa traiasca vesnic daca este posibil! Anul acesta, din pacate, am fost neputincioasa in fata unei nedreptati si tot ce vreau cu disperare e sa fiu sanatoasa, eu si cei dragi mie. Si stiu ca daca intr-adevar toate se intampla cu un motiv, atunci 2013 imi va face cel mai frumos cadou din toata viata mea,pentru ca am o dorinta cum nu am mai avut pana acum.

Am pierdut in 2012 o persoana extrem de importanta pentru mine, mi-e dor de ea uneori intr-un fel ireal de dureros, sper sa nu mai fiu nevoita sa trec prin asa ceva vreodata si incerc mereu sa pacalesc durerea spunandu-mi ca asa a fost sa fie, ca Dumnezeu sau Universul, karma sau cine stie ce alta divinitate stie mai bine de ce mi-a luat-o de langa mine…

Va doresc si voua sanatate, liniste, multa iubire si pasiune, un an bogat si implinit asa cum vi-l doriti!

2013 va fi anul meu, o simt inca de pe acum ;)!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Cosmina Pana
    Dec 23, 2012 @ 20:15:56

    Eu iti doresc sa te bucuri si mai mult de tine, de frumusetea ta, de inteligenta ta, de eleganta ta, de curajul tau si de pasiunea pe o pui in fiecare lucru pe care il faci! Iti doresc sa ai parte de si mai multe locuri frumoase, de si mai multi oameni faini, de si mai multa dragoste si sa te bucuri si mai mult de familia ta! Sarbatori fericite si multa, multa distractie in Cipru!

    Reply

  2. mamasisotie
    Dec 23, 2012 @ 21:28:09

    Eu iti (sau imi ?!??!?) doresc sa ne vedem…

    Reply

  3. Oana Andreea
    Dec 25, 2012 @ 19:32:30

    Eu iti doresc in primul rand sa fii sanatoasa, si tu si cei dragi tie, iar anul 2013 sa fie unul fantastic din toate punctele de vedere.
    Craciun fericit si distractie placuta in Cipru. Pupicei!!

    Reply

Leave a Reply

