Unde imi petrec sfarsitul lumii

Yeeeeeeiii!! Concediuuuu!!! Unul pe care nu mi l-am dorit, daca va vine sa credeti asa ceva, dar mi-a venit cu forta, indesat pe gat cu bocancii… Probabil ca multi ani nu voi mai avea concediu in perioada Sarbatorilor de iarna, pentru ca am avut anul acesta, dar pana atunci mai bine ma bucur de zilele libere fara sa ma gandesc la viitor. Pana la urma maine e 21 decembrie si tot in jur vuieste ca vine sfarsitul lumii. Au spus-o mayasii, o spun astrologii, fizicienii si prezicatorii, asa ca probabil va fi epic fail si pe 22 decembrie vom rade cu gura pana la urechi deoarece am mai supravietuit unei apocalipse.

Plec, plec departe si nu, nu pe Marte. Decolez azi la 8,25 am, asa ca maine am sa va scriu de la soare si cu putin noroc, soarele o sa inlocuiasca mangaierile lui fara de care acum cred ca nu voi putea sta o saptamana.

 Am o singura dorinta, daca maine se va sfarsi lumea: as vrea sa primesc un sms in care sa imi spuna: “daca lumea se sfarseste azi, sa stii ca te iubesc!”. 

In rest, fie ca spiritul Sarbatorilor sa fie cu voi, indiferent daca acolo unde sunteti ninge, ploua sau e cald si palmierii va fac cu ochiul ;).

Keep on smilin’!!!

Picture 23

Ra

Leave a Reply

