Chiar asa?

Se poate sa gasiti ceva urat in postarea mea, dar am si eu o curiozitate: oare femeile care nasc si au copii mici, bebelusi, altceva nu mai au in cap decat scutece si poze cu bebelusi schimonositi, plangand, razand sau mai rau – chiar dezbracati ori la baita? Mai luati o pauza si uitati-va in jur ca exista viata si cu copil mic, exista si alte lucruri in afara de fete de tanci murdare de ciocolata sau stiu-eu-ce-minune vi se mai pare ca a facut odorul vostru! Wtf!!?? Credeti ca celui mic, cand se va face mare, ii va placea ca este impanzit facebook-ul cu poze in care toti il pot admira in toata splendoarea lui?! Adica nici macar nu poate sa decida singur, inca, daca vrea acest lucru ori ba!! Puneti-va in locul lui si anumite momente tineti-le pentru familie, nu e nevoie sa le stim si noi, restul…

De ce proaspetele mamici nu mai stiu ce inseamna fashion, o manechiura facuta frumos si ultima colectie de lenjeie aparuta? Ca sa nu mai spun ca am vazut femei total neglijente care pareau ca s-au certat cu coafeza lor de cand au nascut (sau de cand au ramas insarcinate, cine stie?) sau femei ce nu contenesc a vorbi doar despre copilul lor, de parca pe cei din jur ii intereseaza cum a mai facut caca, ce culoare si miros sau consistenta are si cand a gangurit ultima data… Dooooh, treziti-va si incercati sa fiti si femei, nu doar mame!! 

Doamne, sper sa nu ajung asa vreodata! 

NU incepeti sa ma judecati si sa aruncati cu comentarii pline de noroi in mine, cum ca eu nu stiu ce inseamna sa fi mama sau ca o sa vad cand o sa am si eu copil! Daca vroiam sa stiu, aflam pana acum 😉 si in plus am destule exemple care nu au uitat ca inainte de a fi mame, sunt femei, iubite, sotii si au reusit sa gaseasca echilibrul intre acestea! 

Sper sa nu mai vad un milion de poze cu bebelusi in ipostaze care mai de care mai jenante pentru viitorul lor ;)!

Picture 15

Ra

 

 

6 Comments (+add yours?)

  1. dana_hodis2000@yahoo.com
    Dec 09, 2012 @ 22:37:41

    hei hater cool off , nu ti place nu te uita , chiar nu inteleg oamani care sunt ca tine , urasti fara motiv te as intelege daca mamicile astea ti ar trimite pozele personal tie pe email sau nu mai stiu prin ce alte metode dar daca ele aleg sa postez pe facebook nu e problema ta deloc , stergele din lista and live your life , wth????? grow up

    Reply

    • Ra
      Dec 10, 2012 @ 08:10:50

      Ohhh, prima mamica frustrata pentru care nu mai conteaza altceva decat copilul. Care a uitat ce inseamna barbat, ingrijire personala si in schimb cuvintele cheie ale existentei ei au devenit: cacuta, pampersi, masinute, papusele si ciocolatica sau laptic!!! E parerea mea, pot sa mi-o spun cat vreau mai ales la mine pe blog! Atat timp cat exista femei care raman femei si dupa ce nasc, imi mentin parerea!!!

      Reply

  2. Cristina Raluca
    Dec 10, 2012 @ 13:07:43

    Si eu gandeam (si cred ca inca gandesc) la fel ca tine. Acum sunt gravida in luna a noua. Adevarul este ca sarcina te tampeste de cap. Toti neuronii sunt focalizati doar pe copil si in rest nu te mai intereseaza nimic. Pe cuvant. E un proces bizar insa cat se poate de real; sub actiunea hormonilor incepi sa iti pierzi interesul fata de tot si toti din jur, unicul interes fiind progenitura. Eu trec acum prin asta si mi se pare tragico-amuzant (sper sa imi treaca, totusi).
    Astea fiind spuse, eu acum le inteleg pe cele care sunt focalizate numai pe copil.
    Solutia mea la aceasta situatie a fost sa ma insriu pe niste grupuri de mamici unde se discuta numai d’astea de mame, si astfel ii scutesc pe amicii mei de discutile plictisitoare. Ma epuizez acolo cu discutile despre sarcina si bebe si apoi pot purta o conversatie normala cu cineva.
    In ceea ce priveste pozele, sunt convinsa ca si eu o sa imi pozez bebele de 100 de ori pe zi, insa pozele sunt ceva intim si nu isi gasesc locul pe facebook.
    P.S. Hateri o sa iti atragi cu fiecare post legat de sarcina/mame/bebelusi/alaptat, mai ales daca “indraznesti” sa critici ceva.

    Reply

    • Ra
      Dec 10, 2012 @ 23:50:36

      Multumesc mult pentru cuvinte, inseamna ca nu-s chiar nebuna pana la urma. Uite, tu esti inca un exempl ca sunt si femei rationale chiar si dupa ce devin mame… ;). Nastere usoara si toate cele bune!!

      Reply

  3. Popescu Ana
    Dec 10, 2012 @ 16:13:07

    Cam ai dreptate… problema cu femeile (in viziunea mea) sta cam asa: dupa ce devin mamici sunt coplesite de tot (bucurie, extaz (la inceput), nervi, nopti pierdute, citez “pempersi, masinute”, gatit, curatenie, munca etc) si uita de ele! Uita sa se respecte… se dau pe ultimul loc (mie imi place sa-i zic “pres de usa”) si nu mai au grija de ele si parca s-ar simti vinovate sa se mai gandeasca si la ele, s-ar simti egoiste. Eu asta cred. Mamele (unele) sunt eroine, dar imi vine sa le zgaltai ca sa se mai puna si ele putin pe primul loc, caci merita:D. Numai bine!

    Reply

    • Ra
      Dec 10, 2012 @ 23:52:31

      Apoi se intreaba de ce nici cei din jur nu le mai privesc ca pe femei… Nu sunt de admirat, poate doar asa ca pe martiri… Insa imi rezerv dreptul de a admira mamele care inca sunt si femei, nu numai mame ;)!

      Reply

Leave a Reply

