Weekend in natura

Cred ca nu ma poate contrazice nimeni (dintre cei implicati) cand spun ca am avut un weekend, cum rar iti e dat sa ai. Atata armonie, distractie si voie buna, fara nici un incident (ei bine, unul mic, de care prefer sa uit), eu nu am mai avut de mult timp, mai ales langa oameni pe care abia i-am cunoscut. 

Am petrecut un sfarsit de saptamana minunat, la o pensiune in Avrig (Sibiu). Pensiunea se numeste Brandusa si cu un simplu click pe numele pensiunii, puteti sa ma invidiati fara probleme ;)!

This slideshow requires JavaScript.

Multumesc Adriana (si raman datoare), Alin, Radu, Georgiana, Dragos (treaba-i buna), Mihaela, Costin si Alex pentru acest weekend de neuitat si il astept pe urmatorul!!!

Ra 

6 Comments (+add yours?)

  1. Dragos Coman
    Oct 23, 2012 @ 10:21:44

    ce incident tuuu??? :))) doar nu te-a “ciupit” vren tzantzar!!!

    Reply

  2. Dragos Coman
    Oct 23, 2012 @ 10:22:46

    si chiar nu te poate contrazice nimeni..chiar a fost vis!!!

    Reply

    • Ra
      Oct 23, 2012 @ 10:25:03

      Mie imi spui??? Nu am mai ras atat de nu-mai-stiu-cand! Si nici asa de bine nu m-am mai simtit de mult timp!
      Plus ca mi-a fost furata inima, de catre o Indianca frumoasa si blanda!

      Reply

  3. Dragos Coman
    Oct 23, 2012 @ 10:24:22

    aaa si motanul albastru face totul :))))

    Reply

Leave a Reply

