Violetas’s Vintage Kitchen

Aseara am iesit la masa intr-un loc deosebit, in care gustul copilariei se imbina perfect cu aroma unei bucatarii “de moda veche” si isi gasesc locul in restaurantul cel mai primitor in care am calcat vreodata!!! 

Am visat mereu si visez inca, la a avea propria mea afacere intr-o buna zi si nu ma vad facand altceva decat restaurant. La Violeta, aseara, am gasit restaurantul pe care il visez de-cand-ma-stiu. 

Dragilor, daca vreti sa mancati ceva sanatos, delicios, intr-o atmosfera de poveste, incercati bucataria Violetei. NU veti regreta si cu siguranta va veti intoarce la ea, de multe ori. Eu abia astept sa o vizitez iar!

Ne-a intampinat chiar Violeta, frumoasa, zambitoare si prietenoasa, ne-a luat comanda si in timp foarte scurt ne-am trezit savurand din cele patru feluri de mancare comandate. Am ales o supa crema de telina cu sparanghet, somon salbatic, parmezan si migdale; budinca de broccoli cu mozzarella si susan; placinta de cartofi cu spanac, alune, usturoi si nucsoara si o varza cu ciuperci, dovlecei si alte legume – delicios gatite la cuptor. Ne-am fi dorit si unul dintrte deserturile de ieri, dar pur si simplu nu a mai avut loc!! Am ramas cu regretul de a nu fi luat unul la pachet, totusi. 

Violeta gateste in fiecare zi altceva, nu va puteti plictisi de meniul ei. Mancarea ecologica, conceptul slow food si metoda artizanala de a gati, fac din acest loc, unul unic si minunat in care eu ma voi intoarce cat mai des, mereu cu aceeasi placere si curioasa fiind sa descopar mereu alte feluri de mancare.

Va intrebati, probabil, unde o gasiti pe Violeta si minunatul ei local?

Aveti aici – Violeta’s Vintage Kitchen, toate detaliile chiar de la ea!

Sa aveti pofta!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Haine firmate
    Oct 23, 2012 @ 15:39:44

    Eu va recomand si bucataria Mihaelei, iubita mea..gateste vegetarian , iar astazi a gatit o ciorba de fasole cu tarhom…mmmm..leker..

    Reply

Leave a Reply

