A fost odata…

In tot timpul asta, de cand te impart cu altcineva…  Te-ai intrebat vreodata daca ma simt singura???

Cateodata cred ca inima mea imi este cel mai mare dusman… Vreau sa spun ca nu e normal sa se afle in pieptul meu si sa bata pentru tine…

Te-ai intrebat vreodata, la sfarsitul unei zile, daca nu cumva am murit asteptandu-te pe tine?

Stii… nu ma gandesc niciodata la toate momentele frumoase petrecute impreuna, mai degraba ma gandesc la toate clipele pe care le pierdem de cand suntem departe…

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Lorena
    Oct 08, 2012 @ 16:05:55

    Finalul mi-a placut mult si contine mult adevar …
    Ai un stil special de a scrie … imi place sa te citesc … Felicitari … si nu mai pierde clipe pretioase … viata e atat de scurta …

    Reply

    • Ra
      Oct 12, 2012 @ 08:02:47

      Clipele pretioase le pierd, inevitabil, in fiecare zi. Si nu pt ca sunt neglijenta cu ele, ci pt ca societatea in care traim ni le fura fara drept de apel. Pt ca oamenii s-au schimbat si noi in loc sa ne luptam sa pastram ce e bun si frumos, ne adaptam din mers celor rele…
      Iti multumesc pt gand!

      Reply

Leave a Reply

