E un timp cand amintirile dor

A inceput cu o o privire, a continuat cu o alegere si se intampla ca un act de pura fantezie. Ca intr-o fotografie, in intamplarea noastra nu exista adevarat. Exista doar doua puncte de vedere. Din acest motiv imi place atat de mult sa fotografiez lumea care ma inconjoara. Pentru ca din acel moment lumea devine a mea. Tu, insa, nu vei deveni niciodata parte din lumea mea, cum eu nu voi sta prea mult in a ta. Si nu pentru ca nu as vrea… Ci pentru ca ti-as cere sa pleci din lumea ta ca sa vii in a mea. Sa iti cari dupa tine viata din urma, sa iti iei amintirile la impachetat ca sa vii la mine fara ca ele sa te apese. Sa construim amandoi o lume comuna, ce vis frumos!

Pana la urma, momentul in care te indragostesti sau intensitatea cu care incepi sa iubesti, nu le poti decide sau controla in functie de loc, timp si/sau persoana…

Mai departe, traim si vedem… Cred cu tarie ca daca ne e dat sa fim impreuna, se va intampla si peste 10 ani sau 6 luni si maine chiar, sau intr-una din vietile care vor veni. 

Nu am inceput cu asteptari, pretentii, sperante. Nu am intentionat sa impun nimic, sa fac reprosuri sau sa dau ultimatumuri. Tu ai ales singur sa lasi in urma ce era de lasat si sa te uiti inainte… 

E cel mai greu sa iubesti asa, dar e cel mai sigur. Inca nu inteleg in care moment s-a schimbat ceva… Cand am inceput sa uit ca ai obiceiurile tale, programul tau de viata, prietenii tai, aspiratiile tale care pana acum ceva timp nu ma includeau??

Insa acum am ajuns acolo unde nu pot sa iti inteleg amanarile, ezitarile, sa iti iert lasitatea si lipsa de coerenta si sa nu cer garantii… 

Viata nu iti da nimic inapoi, ceea ce faci – ramane bun facut. Nu poti sa stergi, nu poti sa schimbi, nu poti sa te intorci sa spui ca nu s-a intamplat. Oricat as incerca sa trisez, nu pot. Nu e mai usor, devine mai greu. “Cand esti murdar pe corp, te duci si te speli, dar cand iti e murdar sufletul, cu ce te cureti?” (C. Simion)

Si vine un timp cand amintirile dor…

Ra

8 Comments (+add yours?)

  1. andreea
    Sep 13, 2012 @ 12:19:54

    prea analizezi si tu toate r””

    Reply

    • Ra
      Sep 13, 2012 @ 12:27:09

      Ca sa iti pot raspunde, as avea nevoie sa si inteleg acel “toate “… Asa… ce sa iti spun? Da, analizez, mai ales cand este vorba despre viata mea si persoanele care fac parte din ea. Daca tu nu o faci, esti o norocoasa. A trai asa de pe o zi pe alta fara sa gandesti, mi se pare minunat, dar mie nu imi iese… :)))) Succes!

      Reply

      • andreea
        Sep 17, 2012 @ 14:17:28

        ai inteles total gresit!!!!!nu este vorba ca trebuie sa traiesti de pe o zi pe alta, pur si simplu nu trebuie sa analizezi orice gest…pentru ca ..nu duce nicaieri..
        sa mai treci cu vederea….

      • Ra
        Sep 18, 2012 @ 08:15:19

        Stiu, ai mare dreptate, ma straduiesc sa o fac… Nu-mi iese mereu ;).

  2. Oana Andreea
    Sep 14, 2012 @ 15:38:31

    Citatul lui C. Simion pe care l-ai scris la finalul postarii, mi-a dat de gandit…e o intrebare careia de mult ii caut raspunsul…

    Reply

  3. Oana Andreea
    Sep 18, 2012 @ 20:14:02

    daca am sa-l gasesc vreodata….cred ca uneori sufletul se mai curata si prin lacrimi, sau cel putin se mai linisteste 🙂
    seara frumoasa!! pup

    Reply

Leave a Reply

