Miros de toamna

Miroase a toamna. Si culorile incep sa se schimbe. Si nu, nu sunt trista ca se termina vara. Ciudat, dar astept toamna ca pe un cadou binemeritat. O sa ma obisnuiesc temperaturilor mai scazute, pentru ca in sufletul meu va fi mereu vara, iubitul meu imi va fi soare in iarna care va veni. Vor fi zile ploioase in care ma va tine in viata numai amintirea acestei veri, vor veni zile geroase de iarna in care imi voi auzi respiratia in raceala noptilor, atunci cand iubitul meu nu va fi langa mine sa ma stranga in brate… Sper sa fie cat mai putine nopti fara el pentru ca in vara asta aproape mi-am pierdut mintile de dor si de durerea de a nu-l avea aproape.

(Fac o paranteza pentru ca imi dau seama ca toamna am vazut de doua ori Amsterdamul, si tot toamna te-am vazut pe tine ultima data. MI-e dor sa ma intorc in Amsterdam…)

 Miroase deja a toamna. Vantul si-a intrat in drepturi, aseara am fost la Iasi si inainte am zburat la Salonik, si pot sa spun ca vantul sufla cu o putereeee de nu reuseai sa stai pe scara avionului, azi la pranz la Iasi era la fel.  Duminica seara am plecat la iubitul meu, sunt aproape 400 km pana la el si ultima jumatate din drum am facut-o cu o furtuna in fata, care a lasat in urma ei copaci rupti, ingreunandu-mi mie drumul. Noaptea, obosita si atenta la drum, nu am vazut mare lucru, insa la intoarcere – un spectacol de culori mi-a facut cu ochiul, avand Dunarea pe partea stanga si toamna alaturi, in dreapta ;). Nu va puteti imagina cat de frumos e drumul si nu cred ca o spun doar pentru ca e drumul care duce catre cel caruia ii apartin, oriunde as fi.

Miroase deja a toamna, imi doresc o toamna plina de iubire, o toamna calda, lunga si frumoasa. Care sa intarzie cat mai mult iarna cea rea si urata ;). Astept nerabdatoare mirosul de dovleac copt, mustul, nucile la cuptor, amestecul de culori al frunzelor cazute la pamant, tartacutele in diferite forme si culori, sunetul ploilor romantice, serile la teatru… 

Ra

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Oana Andreea
    Aug 28, 2012 @ 21:37:18

    Ce ai scris mi-a amintit de un citat al lui Camus: “In mijlocul iernii, am invatat ca in mine exista o vara indestructibila.” Cei care iubim vara, o avem in suflet mereu.
    Fac o referire si la drumul pe malul Dunarii, care este absolut incantator, ofera o priveliste superba. Pupicei!

    Reply

Leave a Reply

