Vama Veche

     Welcome to Vama Veche! Recunosc ca eram una dintre persoanele care au idei preconcepute si o imagine distorsionata despre Vama Veche. Imi imaginam, asa cum auzisem si eu de la altii, la randul meu – ca e “boschetareala” si lumea e nasoala rau si prin urmare, cum nu sunt mare fan al litoralului romanesc, nu am ajuns nicicand in Vama Veche. Cel mai aproape de Vama, sau mai departe de Constanta, ajunsesem in 2 Mai, cand aveam 17 ani si am fost prima data la mare fara parinti. Cu cortul ;). Departe de mine gandul de a ajunge in Vama anul acesta sau vreodata in viata mea. Din cauza unor intamplari nu foarte placute, mai degraba triste, am luat de pe o zi pe alta hotararea de a merge la mare, in Vama, pentru ca acolo deja se aflau niste prieteni. Am ales aceasta evadare din Bucuresti, neavand altceva de facut in concediu, mai ales dupa ce toate planurile mele s-au naruit mai rau ca un castel de nisip ridicat prea aproape de apa. O prietena mi-a spus, inainte sa plec ca nu are sa imi placa, “nu e pentru tine acolo!”. Am tinut sa o fac si pe asta, pana la urma, cel mai rau ce se putea intampla era sa fac cale intoarsa catre Bucuresti, daca nu m-as fi simtit bine acolo. Surpriza. Am ajuns in Vama Veche si am gasit ceva aroape de Costinestiul de acum 13, 14 ani, pe care mi-l amnintesc cu mare drag. Lume multa pe strada principala, care ducea catre plaja, o multime de tarabe, magazine, birturi, bodegi, restaurante, grupuri de tineri a caror unica grija era sa isi continue intr-un fel sau altul sederea la mare, chiar daca asta implica strangerea unor fonduri banesti care sa le-o permita. Nimic urat, nimic deplasat, nimic periculos macar. O atmosfera de prietenie si un amalgam de stari, cum nu poti descrie in cuvinte. Am facut dreapta pe o strada neasfaltata, avand in stanga mea plaja si marea si in dreapta alte terase, baruri si restaurante. Diferite si placute, fiecare in felul ei. Dintre cele care mi-au placut, fie pentru ca au fost primitori, fie pentru ca au avut mancare buna, sau pentru ca erau frumos amenajate, sunt La Mal (multumesc, Costin pentru rapane), La Rogojini (thx pt wifi si un mic dejun excelent), Expirat (muzica si atmosfera super), Amphora (plaja superba), Molotov (relax total pe plaja, atmosfera super). Sa nu uit ca pe strada principala am mancat in fiecare zi cele mai bune clatite din lume La Papa Bun Vama Veche. Si daca aveti drum in Vama, evitati sa mancati la Soni. Cel mai de rahat restaurant, cu cea mai proasta servire si cu cele mai mari preturi!! Am avut parte de niste cine fabuloase, la vecinii nostrii – bulgarii, care nu stiu cum naibii reusesc sa fie mai ospitalieri decat noi, sa zambeasca mai mult, sa tina preturile mult mai mici si in general sa faca totul sa mearga mai bine… Am fost in Dalboka, la o ferma de scoici, la un restaurant Golden Fish si la altul Wild Duck, dar numele localitatilor acestora din urma nu mi le animtesc, sa imi fie cu iertare :(. Din pacate, 3 zile au fost fara soare si prin urmare a trebuit sa ne gasim de facut ceva. Intr-una din zile am fost in vizita la Herghelia de la Mangalia, cunoscuta pentru caii arabi pe care-i au. In rest relax total prin Vama ;). 

     Stiu ca multi dintre voi ganditi ca-s nebuna, la fel cum multi iubiti vama. Aceasta e doar parerea mea, nu ma judecati. Doar priviti aceste poze si spuneti-mi ce parere aveti ;).

This slideshow requires JavaScript.

     Nu toate pozele sunt facute de mine, aproape toate sunt “furate” de la Roxana, careia ii mai multumesc o data pentru aceasta saptamana!!

Ra

P.S. Am uitat de Cherhana, unde am mancat cele mai bune midii si rapane din lume!!!!

3 Comments (+add yours?)

  1. Oana Andreea
    Aug 28, 2012 @ 21:39:23

    Pozele sunt superbe…mi s-a facut dor de mare..

    Reply

  2. Andreea ZaZa
    Jun 30, 2014 @ 09:09:55

    unde este facuta poza cu usa pe plaja?

    Reply

Leave a Reply

