Exista indragostiti fericiti?

Ca daca exista, as vrea sa-i intalnesc si eu. Sa-i cunosc pe aceia carora nu le e frica sa piarda omul pe care-l iubesc, sa le strang mana si sa-i intreb cum dracului reusesc sa nu se teama!!!!! As vrea si eu sa am calmul acela al indragostitilor fericiti…

Mi s-a intamplat sa simt asta, desi ne-au despartit in repetate randuri oceane si mari, curcubee si nori, au stat distante de neimaginat intre noi atata amar de vreme cat te-am asteptat, cat te-am rugat sa nu mai pleci si sa nu ma mai alergi prin lume, sa nu te mai caut in orice colt de taram pe care calcam pentru prima data cu speranta ca va fi altfel, ca de data aceasta nu voi ramane sa ma uit lung la cum pleci, nu imi voi musca limba ca sa ma abtin sa nu intreb cand te intorci… 

Cu toate astea, am simtit ca esti al meu, de acolo de departe, pentru ca de fiecare data te-ai intors la mine, iubindu-ma mai mult, facandu-ma mai fericita, dandu-mi mai multa incredere. Cu vorbe, cu gesturi, cu zambete si saruturi, cu imbratisari interminabile care aproape ca ma sufocau, dar din care nu vroiam sa scap… Cu nopti nedormite, cu dimineti somnoroase, cu discutii despre orice, cu povestiri, cu sfaturi, cu priviri albastre…. 

La naiba cu toate astea!!! Pentru ca atunci cand am fost sigura ca nu mai poate sta nimic intre noi, cand am simtit ca nu mai avem cum sa ne pierdem… – ai murit… Si, stau si ma intreb de ce a trebuit sa ma iubesti atat, sa te astept atat, sa ne plimbam iubirea dintr-o casa in alta, dintr-o tara in alta, daca te-ai hotarat sa mori? 

Oare exista indragostiti fericiti?

Ra

 

12 Comments (+add yours?)

  1. kzd
    Aug 19, 2012 @ 23:07:04

    poate, pentru o secunda..then again, 1 secunda poate insemna o viata intreaga..

    Reply

  2. Raluca
    Aug 20, 2012 @ 12:15:56

    Eii ce s-a intamplat ?!Sper ca este doar un hop si lucrurile vor reveni la normal! Adica ca inainte, pentru ca imi placea tare mult starea ta de indragostita!!pup mult iubita xxx

    Reply

  3. Miruna Stamate
    Aug 21, 2012 @ 16:17:55

    exista…iti zic caci am vazut eu si ma bucura…. la fel ca si tine sper si eu 🙂 am auzit atatea povesti de dragoste dintre multi si multe incat dramele sunt pe ultimul loc la preferatele mele…iar cele amuzante sunt in top! daca ar fi sa am parte vreodata prefer the funny one! :))) oricum de drame fug ca dreacu de tamaie :)) mai bine chill and funny decat sa-mi plang de mila din cauza unui cretin idiot….!!! 😛

    Reply

    • Ra
      Aug 23, 2012 @ 13:50:02

      Eu nu am vazut. Am vazut unele povesti care in aparenta pareau fericite, dar numai ei stiau cat si cum se inselau si atunci mi-am dat seama ca nu exista… Pot parea, dar nu sunt… Eu vreau sa-i cunosc pe aceia care stau o viata impreuna iubindu-se
      Si respectandu-se… Pana atunci si eu prefer povestile funny! Cine vrea sa planga dupa un cretin?

      Reply

  4. cristina
    Aug 23, 2012 @ 10:03:52

    Dragostea este neconditionata si niciodata nu va cere nimic in schimb…insa sa nu uitam ca nimic nu este pentru TOTDEAUNA….deci zambeste si fii fericita ca esti capabila sa impartasesti sentimente frumoase si sincere…:)

    Reply

Leave a Reply

