Sansa la Viata pentru prietena mea Larisa

Aseara, am intrat pe facebook, asa cum o fac de obicei. Deja e un gest reflex si o fac aproape la fel de des pe cat clipesc. Mereu ma mai destind citind cate ceva, afland vreo noutate sau vazand cate o poza, mereu gasesc ceva interesant, sunt addicted to facebook si o recunosc ;).

Numai ca aseara a fost diferit si probabil ca nu va mai fi la fel, atat timp cat pe facebook asist la strigatul disperat al prietenei mele Larisa Nicoara.

Acesta este statusul ei de aseara:

“Prieteni dragi Dumnezeu mi-a dat o mare incercare si doar voi ma puteti ajuta cu rugaciune multa si bani. Am fost diagnosticata cu tumora cerebrala canceroasa de gradul 4 in ultima faza(ASTRCITOM ANAPLAZIC CU ARII FOCALE DE GLIOBLASTOM) cu sanse de supravietuire 3 luni, va implor din tot sufletul sa ma ajutati sa strang banii necesari ca sa pot sa ma operez in strainatate la ANADOLU-ISTABUL TURCIA si sa pot continua cu tratament chimioterapeutic. Va implor ajutati-ma sa ma salvez.!!!

Aveti aici conturile deschise la BANCA TRANSILVANIA
CONTURI CURENTE LEI RO25BTRL01301201N70549XX

CONTURI CURENTE DOLARI RO82BTRL06602201N70549XX

CONTURI CURENTE EURO RO97BTRL01304201N70549XX
NICOARA DIANA LARISA”

Larisa este… nu numai prietena mea. Este o fata frumoasa, in varsta de 26 de ani, care ar putea avea toata viata inainte, asa cum noi toti o avem. Numai ca, acum, viata ei depinde de noi. 
Daca putem sa renuntam la 10 ron macar, fiecare, cu siguranta sansele ei de a se opera cresc considerabil.
Operatia costa 30000 euro. Timpul pe care il are la dispozitie: 3 luni!!!
Ea este Larisa:
Si aceasta este problema cu care lupta acum:
Va multumesc pt timpul acordat, va tin la curent!!!
Ra

 

9 Comments (+add yours?)

  1. lilith24
    Aug 04, 2012 @ 14:14:32

    Offf… ce frumoasa e!! Imi pare tare rau si ii doresc multa putere! Momentan tot ce pot face e sa transmit mai departe mesajul. Abia dupa 15 august voi putea ajuta si cu niste banuti. Am pus link spre blogul tau pe pagina mea de facebook, voi mai incerca si prin alte locuri, pana pot ajuta eu, poate vor reusi sa ajute altii. Dumnezeu s-o aiba in paza Sa!

    Reply

  2. Andreea Deea
    Aug 05, 2012 @ 14:07:46

    Dumnezeu sa o ajute sa treaca peste aceasta incercare!! 😦

    Reply

  3. Alice
    Aug 06, 2012 @ 09:26:46

    gata, am facut transferul bancar. curaj!

    Reply

  4. angie
    Aug 14, 2012 @ 13:08:04

    Reply

  5. mihaela.a. botosani.
    Aug 18, 2012 @ 22:25:26

    doamne ajuta aceasta fiinta omeneasca sa treaca cu bine peste aceste clipe grele.numai dumnezeu stie raspunsul la intrebarile grele,,,de ce se intimpla toate astea unei fiinte minunate? mihaela.a.

    Reply

Leave a Reply

