Calare prin Paradis

Mereu m-am intrebat cum este sa gasesti locul acela unde timpul ramane suspendat in favoarea ta, unde miroase a iarba verde si seara poti vedea fiecare stea din Univers, pe cer, cu ochiul liber pentru ca poluarea nu s-a inventat pentru astfel de locuri si pacea e la ea acasa. 

Am visat deseori la locul acela minunat, unde nici macar ochii nu vor sa clipeasca, de teama sa nu piarda imaginile de tablou din jur. 

Sa nu mai spun ca intotdeauna mi-am dorit sa ma trezesc dimineata si sa vad cai! Asa cum, copil fiind, primul lucru pe care il faceam cand ma trezeam la tara, era sa merg sa vad calul si sa mulg vaca pentru a putea bea mai apoi laptele cald inca, proaspat muls! Inca simt mirosul acela al copilariei mele la tara si nu neg ca ma bucur la fel ca atunci si azi, daca mi se intampla sa beau lapte proaspat muls, inca nefiert!! 

Timpul se opreste in unele locuri, pana la urma ce sens are sa mearga inainte, daca a gasit perfectiunea in calea lui? 

Unul dintre aceste locuri se afla in Mehedinti, intr-un satuc numit Isverna, in apropiere de Baile Herculane. Ca sa va faceti o idee mai ampla, puteti citi mai multe cu un simplu click aici. 

Am avut norocul sa petrec cateva zile la Isverna, in mijlocul naturii, alaturi de caluti si prieteni. Si de iubitul meu, care a facut totul posibil 😉 si caruia ii multumesc pentru toate lucrurile minunate din viata mea, petrecute in ultimele trei luni. 

Nu cred ca sunt atat de buna la descrieri, din acest motiv nu sunt foarte buna prietena cu Al. Dumas sau cu Kafka si nici nu ma dau in vant dupa Sadoveanu, asa ca las pozele sa vorbeasca de la sine.

This slideshow requires JavaScript.

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. Andreea Deea
    Jul 29, 2012 @ 13:18:32

    O zona deosebit de frumoasa aceasta!!

    Reply

Leave a Reply

