Viata are un mod ciudat de a rezolva problemele

Mai ales atunci cand te astepti mai putin. Iti arata o data, iti arata si a doua oara, iti da una peste ceafa ca sa te faca atent/a, te pune la pamant o data si tu tot nu vrei sa intelegi ca ceva nu merge… E bine, realizezi cat esti de naiv/a (ca sa nu folosesc prost/proasta) si cu un nod in gat incerci sa mergi mai departe… Multumind in gand vietii ca ti-a atras atentia de atatea ori pana ai realizat cat ai gresit crezand cu putere in ceva ce nu exista, intr-o iluzie!Ā 

Te retragi, faci cativa pasi in spate, gandindu-te ca e nevoie de mai multi decat de unul, pentru a te retrage indeajuns si apoi astepti. Viata isi va face apoi datoria si va rezolva problemele. Chiar daca tu vei fi demult plecata/a si poate nu vei apuca sa intelegi in ce fel viata a ales sa indrepte lucrurile. Important e ca o va face.

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. cosmina pana
    Jul 25, 2012 @ 08:02:12

    hey..anunta-ma daca ai primit pe fb mesajele cu detaliile ptr camera…am senzatia ca tehnologia imi joaca feste..

    Reply

  2. Andreea Deea
    Jul 27, 2012 @ 07:36:28

    Frumos ai scris…si cat se poate de adevarat.
    Raluca, vroiam sa-ti spun, zilele astea a venit o pisicuta pe la mine prin curte, nu stiu de unde a aparut, dar imi pare rau de ea..si m-am gandit sa o adopt, nu face nici un rau daca sta si ea aici. M-am gandit sa-i dau si un nume, si aici m-a dus gandul la pisicuta ta šŸ˜¦ si am numit-o Bella šŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Jul 27, 2012 @ 08:12:37

      Astept poze cu ea! Sa te bucuri de ea, asa cum m-am bucurar eu de Bella si sa iti faca zilele frumoase! Ai grija de ea, e doar un sufletel mai mic!!! Te pup!!!

      Reply

  3. Andreea Deea
    Jul 29, 2012 @ 13:33:05

    http://flic.kr/p/cFzT4b – o poza cu ea! šŸ˜€
    Incet, incet devenim si prietene. Deja nu mai e la fel de speriata ca in primele zile si ma bucur:D Cred ca incepe sa se imprieteneasca si cu catelusul meu :))
    Pupici!!!

    Reply

Leave a Reply

