Si iar si iar

Credeam ca atunci cand am decis sa iti fac o inmormantare asa cum ti se cuvine, nu o sa mai privesc inapoi si in nici un caz nu voi face sedinte de spiritism ca sa te chem dintre cei morti.

Inmormantarea ta trebuia sa insemne, practic, renasterea mea… Si, poate ca intelegand ca ai murit, am facut-o… Am inceput sa traiesc, sa simt timid si sa las cate un fluturas sa isi faca loc in stomac. O perioada a fost bine, am rezistat cu brio, am gasit chiar si o poveste de dragoste de care sa ma bucur. Ce-i drept, am luat-o de la cineva, am furat-o intr-un fel sau altul, facandu-mi loc acolo unde poate ca nu era… Dar, acum e a mea si incerc sa o traiesc asa, cu tot ce vine la pachet. Cu toate hohotele de ras pe care nu credeam ca mi le mai poate provoca cineva, cu toate sarutarile dulci ca mierea si cu zambetele care, desi nu imi saruta sufletul, ma imbraca in fericire, cu cearcanele noptilor nedormite de frica sa nu-l pierd si cu urma lacrimilor care curg de dor atunci cand nu e langa mine… Sunt fericita, daca ma intrebi asta… Am trait langa el, clipe de fericire simpla, pura, nealterata si neimbracata in poleiala aurita ca sa luceasca de departe. Am invatat sa ma bucur de gesturi simple, de locuri simple, de oameni simpli. Si il iubesc, il iubesc in fiecare zi mai mult!!

Dar acum am cedat… Pentru ca iata-ma in fata unei probleme si imediat gandul meu fuge la tine. La naiba!!! Inca te urasc!!! De ce a trebuit sa mori????

Ra

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Gina
    Jul 19, 2012 @ 15:26:06

    Ce trist e sa pierzi pe cine atat de aproape :(((

    Reply

Leave a Reply

