Mi-e atat de dor sa scriu…

Nu stiu cum se intampla, nu inteleg ce am facut atat de rau, astfel incat dupa o perioada excelenta, sa ma loveasca una incredibil de cretina!!!

Si dintre toate, ajungi la concluzia ca sanatatea e cea mai importanta si iti doresti doar sa scapi de grijile acestea!

Imi e atat de dor sa scriu, cumva mi se pare ca scrisul alunga toate relele si face loc celor bune. Insa ma regasesc iar, acolo unde degetele nu vor sa ma asculte si tastatura nu vrea sa insire de capul ei cuvintele nerostite de mine. 

As vrea sa povestesc atatea, sa arat atatea, sa scriu despre tabloul minunat pe care l-am primit, sa descriu emotiile pe care le-am avut cand imediat dupa ce am aterizat la Otopeni, la intoarcerea din USA, am condus ca nebuna pana la Drobeta Turnu Severin sa imi vad iubitul de al carui dor ma sufocam… As vrea sa imi vars ooff-ul aici povestind cum mi-au ridicat masina parcata in fata la Insitutul de Medicina AeroSpatiala si m-am trezit in mijlocul strazii fara masina, fara chei de la casa (erau in masina), fara sa stiu unde au dus-o si fara credit pe tel… Si cate as mai avea de spus, cate ma mai framanta, cate ma mai bucura si eu nu reusesc sa leg bine doua fraze cap-coada de ceva timp incoace…

Ciudat cum cineva te face sa scrii, sa insiri cuvinte fara sens pentru altii, dar atat de importante pentru tine si apoi deodata, ramai fara cuvinte, mintea ti se goleste si sufletul ti se umple si asta iti ocupa tot timpul!!!

Sper sa ma linistesc, sa imi incarc bateriile si sa revin incet-incet…

Ra

P.S. Mi-e dor de Costiera…

11 Comments (+add yours?)

  1. lumaandrew
    Jul 11, 2012 @ 09:44:51

    Toti avem perioade mai grele. O sa treci peste asta si totul o sa fie bine. 🙂

    Reply

  2. Andreea Deea
    Jul 11, 2012 @ 22:58:49

    Avem cu totii perioade mai bune si mai rele. Sper sa iti incarci bateriile cat mai repede, sa fii plina de energie si inspiratie in cel mai scurt timp! Ai fost la Turnu Severin, hehe, eu locuiesc deocamdata acolo…:)
    O seara placuta!:)

    Reply

Leave a Reply

