San Francisco, part 3

Mi-e dor sa scriu. Am venit acasa de atat timp si inca nu am fost in stare sa insir aici cateva cuvinte, desi stiu ca sunteti atatia cei care asteptati sa le cititi. Imi cer scuze, se pare ca timpul nu imi mai ajunge de cand iubirea si-a facut loc in viata mea.

Am citit azi undeva ca iubirea te face vulnerabil (Gladiola spunea asta) si ca frica e un sentiment care musca din suflet. Sunt perfect de acord…

E foarte tarziu, maine am cursa de dmineata si ar trebui sa dorm acum, in loc sa tastez ultimele impresii despre San Francisco. Dar nu ma dau batuta, nu am sa mai pierd inca o batalie in fata somnului :)!

San Francisco este un oras minunat, are acel aer romantic, usor parca rupt din trecut, in care oameni de toate culorile si cu toate orientarile politice sau sexuale, traiesc in perfecta armonie. In plus sunt deosebit de amabili, fara sa le ceri nimic, se vad “datori” parca sa te ajute. Cu o informatie, cu un zambet sau cu o urare de bine. Am vazut cum oamenii zambesc larg in fata unui necunoscut si ma doare tare ca noi inca zambim daca cel din fata noastra tocmai a parcat nu-stiu-ce-masina sau are cine-stie-ce-haine de firma pe el, ne incruntam in schimb in fata unui om simplu, in fata unui nevoias sau a unuia ce tocmai s-a ratacit si are nevoie de o informatie. Oamenii din America si felul lor de a fi, de a percepe tot ceea ce-i inconjoara, au fost primul meu soc pe taram american.

Dar sa revenim la San Francisco. In ciuda orasului cu aer hippy, in ciuda atmosferei romantice in stil victorian, se ridica victorioasa clima de c***t, ce distruge tot farmecul unui oras care are atatea de oferit. Mark Twain a spus: “The coldest winter I ever spent was the summer in San Francisco!”. Dimineata si dupa ora 5 pm, orasul era invaluit intr-o ceata care initial putea parea interesanta, dar incercand sa gandesti pe termen lung, a trai acolo, intr-o atmosfera atat de deprimanta, invaluita in ceata aceea rece, poate parea foarte greu pentru o persoana solara. Apoi, frigul acela care nu trece pe toata perioada verii, iti face parca in ciuda, deoarece te aflii la doi pasi de ocean si nimeni nu merge la plaja. E atat de “altfel” fata de cum imi inchipuisem!!!Ā 

This slideshow requires JavaScript.

Sper ca pozele sa vorbeasca de la sine, pentru ca nu stiu ce dovada mai buna as putea sa aduc in favoarea spuselor mele. Sper ca in postul urmator sa va arat si cateva imagini cu orasul acoperit de ceata. Si, poate, ne va ajuta sa ne racorim in mijlocul unei vere atat de mult asteptate…

P.S. data viitoare am sa va povestesc despre cateva orasele din imprejurimile San Francisco-ului, despre Napa Valley si despre cum am intalnit o fata cu origini banatene, care era foarte mandra de ele, desi nu fusese niciodata in Romania.

Ra

 

10 Comments (+add yours?)

  1. gladiola
    Jul 04, 2012 @ 00:43:03

    San Francisco ce frumos … de abia astept sa scrii mai mult šŸ™‚

    Reply

  2. gladiola
    Jul 04, 2012 @ 11:14:43

    as putea spune la fel šŸ™‚

    iti doresc o zi superba – si keep us updated šŸ™‚

    Reply

  3. lilith24
    Jul 04, 2012 @ 13:29:37

    Superbe imagini! Imi imaginam un pic altfel San Francisco, dar la cum il descrii pare a fi cel putin interesant. Cu toate astea, as vrea sa ajung acolo doar ca turist si pentru cel mult 3 zile šŸ™‚ As vrea sa emigrez undeva in Wyoming, unde e mai multa liniste.

    Reply

  4. Andrei
    Jul 04, 2012 @ 18:27:17

    Buna, Ra! šŸ™‚ Sunt Andrei si am 14 ani! … Visul meu este de a ajunge insotitor de zbor, exact ca si tine! šŸ™‚ Cred ca aceasta meserie este una frumoasa si care iti da oportunitatea de a vedea noi locuri din lume. Am si eu o intrebare: Ca si insotitor de zbor, pana la ce varsta se poate profesa? Mersi anticipat pentru raspuns! šŸ™‚

    In legatura cu San Francisco, m-am convins ca este un oras foarte frumos si ca merita vizitat. Si da, pozele au vorbit de la sine! šŸ™‚

    Reply

    • Ra
      Jul 04, 2012 @ 20:21:40

      Buna Andrei, Multumesc pentru increderea de a imi fi adresat mie intrebarile. Ca sa iti raspund, poti profesa pana la varsta normala de pensionare, asta daca si dpdv clinic esti apt, adica dc sanatatea iti permite acest lucru. Apoi, sper sa nu te dezamagesc spunandu-ti asta, dar a fi insotitor de bord la o companie din Romania, nu iti permite sa vezi locuri noi… Avem curse dus-intors la care nu ai timp nici sa iti tragi sufletul si uneori nu vedem nici macar mai departe de scara avionului la debarcare… Daca asta iti doresti si meseria ti se pare frumoasa, te sfatuiesc sa te indreti catre companiile de afara, iar cele mai cunoscute pt recrutarile lor dese, unde se zboara in locuri minunate si ai sansa de a vizita, sunt Emirates, Quatar, Etihad. Iti doresc succes si sa mai poftesti pe aici!!!

      Reply

  5. Andreea Deea
    Jul 11, 2012 @ 22:53:44

    Ai capturat in imaginile astea ceva din parfumul Americii. Sunt foarte frumoase!! Din descrierea ta, imi dau seama ca imi imaginam altfel San Francisco…
    Pupici!

    Reply

Leave a Reply

