Inapoi acasa

Nu credeam sa o spun vreodata, dar sunt de 9 zile acasa si pe cuvant daca am fost vreodata mai fericita sa fiu acasa! Pentru prima data intr-o vacanta am spus: “STOP!” si am intrerupt doua zile mai devreme, doar pentru a veni acasa pentru ca ma sufocam de dor. 

Am reluat zborurile, aviatia e la fel cum am lasat-o, nimic schimbat. Poate doar un roaster mai incarcat pentru ca e vara si suntem mai aglomerati putin, ceea ce nu e rau, doar mai obositor. 

Am avut putin timp pentru mine si acum ca m-am linistit, am sa reincep sa scriu. Am atatea sa va povestesc si multe sa va arat! America e fascinanta din toate punctele de vedere!!!

In rest sunt atat de bine cat nu imi imaginam vreodata ca pot sa fiu. Iubesc si sunt iubita si asta e tot ce conteaza acum. Si sper sa dureze inca 10 vieti de aici inainte. Fara sa schimb nimic!

Sa aveti o dimineata si o zi plina de iubire!

P.S. Concediu nu mai am si vara e abia la inceput :(((((!!!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Ginaraluca
    Jun 27, 2012 @ 04:56:10

    Abia astept sa ti citesc impresiile:)

    Reply

    • Ra
      Jun 27, 2012 @ 22:07:28

      Maine termin de scris despre san francisco si pun poze si speram sa gasim timp pt restul povestilor despre america!!!

      Reply

  2. Andreea Deea
    Jun 28, 2012 @ 08:37:55

    Ma bucur sa te stiu asa fericita in sfarsit!! Abia astept sa citesc despre calatoria ta si sa vad poze:) Pup!

    Reply

  3. Andrei
    Jun 30, 2012 @ 11:37:47

    Sunt curios ce ti-a placut cel mai mult din tot circuitul!!! 🙂

    Reply

Leave a Reply

