Am plecat…

In ceea ce astept sa fie calatoria vietii mele! Ma asteapta o vacanta ca nicicare alta.

Nu stiu ce voi face in clipa urmatoare si asta, in combinatie cu dorul de iubitul meu si durerea de a il fi lasat sa ma vada plecand, imi dau o stare ciudata. Totul e nou si restul ramane undeva in urma.

Probabil voi adauga la socoteala inca o decizie luata in stilu-mi caracteristic, de berbec tamp care asteapta sa loveasca zidul cu capul, chiar daca il vede inainte in fata. Sau, poate ca va fi cea mai buna decizie pe care o puteam lua vreodata!

Am ales sa vizitez San Francisco, unde voi ajunge la noapte. Apoi Los Angeles si la urma am lasat insorita Florida. Ma asteapta o excursie la Napa Valley, sper sa vad Alcatraz, si ma voi bucura de privelistea podului Golden Gate! In Los Angeles ma voi lasa pe mana unui bun prieten, Emiliano, care cu siguranta imi va arata partea cea mai frumoasa a orasului ingerilor. Si, finally, in Florida ma asteapta o saptamana alaturi de varul meu, in care sper sa nu dormim, ci doar sa ne distram!!!

Bineinteles ca am sa va povestesc fiecare minunatie de care ma voi bucura pe tot parcursul acestei minunate vacante. America, in sfarsit, devine o realitate pt mine!!

Acum scriu din aeroportul Zurich, cu gandul si inima ramase la cel pe care l-am visat si asteptat o viata! Mai am 3 ore pana cand voi decola catre San Francisco, iar linistea acestui aeroport ma face sa imi doresc sa tip atat de tare, incat sa-i fac pe toti sa se trezeasca.

Un pic cam exagerate preturile aici. O apa plata la 0,33 si un croissant simplu au costat 7€.

Dar macar mi-am tinut tel la incarcat, asa ca suntem chit ;)!

Oamenii vin si pleaca, am incetat sa ma mai intreb unde si de ce, din momentul in care am inteles ca nici eu nu stiu de unde vin, spre ce ma indrept si de ce o fac…

Zbor cu Swiss-ul, de la Otp am venit tot cu ei, cu un Fokker 100 plin de pasageri si cu doua insotitoare foarte amabile si dragute.

Sunt la al 2lea meu zbor lung curier, dupa cel facut in Thailanda cand eram prea tanara ca sa imi aduc aminte mare lucru ;)!

Si tare m-as bucura de tot ceea ce mi se intampla, daca nu ar fi aceasta durere care sa ma apese pt ca am lasat in urma un barbat minunat la care abia astept sa ma intorc!!

Am plecat ca sa ma intorc mai bogata emotional! Mi-am oferit aventura aceea la care cu totii tanjim, dar putini avem curajul sa o si parcurgem!!!

Mi-e dor rau de tine si sunt sigura ca totul ar fi mai frumos cu tine aici!!

Va pup pe toti de acasa!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    May 30, 2012 @ 12:53:54

    Draga mea Ra, iti doresc sa ai o vacanta de vis si sa te bucuri de fiecare coltisor in care ai sa ajungi! Te pup, drum bun si distractie placuta!

    Reply

  2. Laura
    Jun 01, 2012 @ 07:19:34

    Distractie placuta si muulta relaxare!

    Reply

  3. Jade
    Jun 01, 2012 @ 10:35:39

    Buna Raluca, eu sunt in LA mi-ar face placere sa bem o cafea daca o sa ai timp. imi poti scrie pe emailul atasat.:)

    Reply

    • Ra
      Jun 01, 2012 @ 11:21:42

      Da, eu stau in LA de pe 6 seara pana pe 10 seara. Iti trimit mail cum ajung, cand stiu cum ma organizez! Multunesc pt gand!

      Reply

Leave a Reply

