Ziua ideala

M-a intrebat cineva ieri cum arata ziua ideala pentru mine. Poate parea un raspuns usor si o intrebare normala. Dar nici una, nici alta nu sunt asa cum par. Ziua ideala poate fi in multe feluri. Ziua ideala inseamna sa te trezesti langa cineva drag, cineva care iti place mult, cineva care iti zambeste imediat cum deschide ochii si care te saruta in timpul somnului. Apoi, neaparat ziua ideala trebuie sa contina un mic dejun in doi, acompaniat de hohote de ras si din acest mic dejun nu tebuie sa lipseasca un cornetto alla crema (accept si simplu), un pahar maaaaaareee de suc proaspat facut dintr-o multime de fructe care imi plac si totul urmat de o runde de gadilat sau o bataie cu pernele! 

Ziua ideala mi-o imaginez la mare, cu mirosul aerului sarat invadandu-mi narile si tot corpul, cu muzica valurilor hranindu-mi sufletul, cu pescarusi care sa ma duca cu gandul la miile de ore de zbor pe care odata le-am facut intr-o cutie de fier ;). Clar soarele trebuie sa faca dragoste cu mine, sa nu ma scape din priviri si la sfarsitul zilei sa capat culoarea aceea maslinie care atat de mult imi place!!!

Pranzul ideal il vad pe malul marii, la o terasa mica, nimic fancy, cat mai pitoresc, poate cu un vin alb rece ca gheata sau un rose putin acidulat care sa se joace cu setea mea, o farfurie uriasa cu un sote de scoici (o impepata cozze e vongole ar fi ideala) si putina paine prajita pe care la sfarsit sa o inmoi in ceea ce ramane dupa disparitia scoicilor din farfurie, yuuummmyyyy – imi ploua in gura deja!!!!!

O plimbare pe malul marii, poate cu un caine care sa alerge pe langa noi inainte si inapoi parand ca singurul lui univers suntem noi, o apa de culoarea smaraldului, multe barci care se leagana in larg, o multime de oameni frumosi in jur si nici o grija care sa iti apese peste inima!

Dupa amiaza o plimbare cu barca sau calare pe o plaja pustie, unde pamantul se uneste cu marea si soarele le este martor. 

Seara, imbracata intr-o rochie vaporoasa de in, asortata cu albul hainelor lui de vara, cu vantul jucandu-se in parul meu, as alege sa cinez intr-un restaurant unde s-ar auzi doar clinchetul tacamurilor si muzica unui pian din care sa rasune romante vechi abia soptite parca… Din cand in cand linistea aceea speciala ar putea fi sparta de un ras zgomotos al unor oameni la fel de fericiti ca noi. 

Ziua ideala s-ar termina in soapte de iubire, in promisiuni ale unei iubiri imposibile, aproape nepamantesti si visele ar fi o explozie de culoare…

Ziua ideala poate fi in multe feluri, dar asta este ceea ce mi-a venit in minte imediat cum am primit intrebarea…

Pentru voi cum arata ziua ideala dragii mei?!

Ra

11 Comments (+add yours?)

  1. Ady
    May 05, 2012 @ 09:13:49

    frumoasa descrierea unei zi ideale …. ai descris-o perfect…

    Reply

  2. cosmina pana
    May 05, 2012 @ 21:42:38

    pff…ti-am citit blogul de atatea ori si, de multe ori, ma gandeam ca mi-ar placea enorm de tare sa traiesc o zi in pielea ta..dar dupa postul asta imi dau seama ca esti tu, cea care vrea sa traiasca in pielea mea..o zi…o simpla zi “perfecta” in viziunea ta, e o zi oarecare din viata mea.este prima data cand nu te invidiez si poate ca de acum voi invata si eu sa apreciez mai mult ceea ce am.

    P.S. postul anterior m-a emotionat maxim!
    o zi perfecta iti urez

    Reply

    • Ra
      May 05, 2012 @ 22:53:10

      Dar unde traiesti tu!? Acum chiar te invidiez, chiar si fara sa te cunosc :)))))!! Te pup, draga mea!!!! Dc te tenteaza un schimb de vieti, let me know!!!!

      Reply

  3. Laura
    May 06, 2012 @ 10:05:04

    Ce bine sunaaa 🙂

    Reply

  4. cosmina pana
    May 06, 2012 @ 22:04:49

    traiesc in Zakynthos, Grecia, intr-un satuc pe malul marii uitat parca de mult de lume si de timp, unde am parte zilnic de plimbarica pe plaja, de peste mereu proaspat, de micul dejun pe terasa casutei umile in care locuiesc, de niste vecini simpatici foc(un cuplu de englezi care se iubesc ca in prima zi chiar daca au aproape 80 de ani), de niste prieteni care au aproximativ 40 de cai(iapa Georgina ma scoate in fiecare duminica la plimbare pe plaja), de caldura atat iarna cat si vara, am parte de liniste, de timp sa citesc, de timp sa imi pictez visele pe scoici, am parte de mine(si de el…)
    si ca sa iti raspund la intrebarea ta…hmmm…cred ca mi-ar placea nespus de tare sa fiu mereu cu capul in nori(la propiu, caci la figurat o fac mai tot timpul), mi-ar placea sa incerc putin din eleganta ta desavarsita, din curajul cu care spui lucrurilor pe nume…sa incerc putin din femeia din tine(pe care o admir foarte tare).

    te imbratisez!

    Reply

    • Ra
      May 07, 2012 @ 11:43:44

      Esti intr-adevar norocoasa!!!!! Poate, daca pasii ma vor duce catre paradisul tau, vom lua un pranz asa frumos si vom face o plimbare cu caii pe plaja!!!!
      Ceea ce mi-ai scris tu m-a emotionat atat, incat citindu-i cuiva drag, mi-a tremurat vocea… Multumesc!!!

      Reply

  5. Alice
    May 09, 2012 @ 11:41:42

    Pentru mine, ziua ideală e întotdeauna ziua de azi. E singura certitudine şi prima speranţa. Bătălia cu mine, cu timpul şi cu ceilalţi trece prin ziua de azi. Poate fi o zi perfectă cea în care fac din toate câte puţin (ca într-o zi de weekend) sau poate fi o zi nenorocită, cărei i-am furat, totuşi, 1h în care am văzut un film, am citit câteva rânduri, am gătit sau m-am plimbat cu bicicleta. Ziua perfectă e ziua salvată de micile bucurii ale vieţii şi de lucrul mâinilor mele.

    Reply

  6. cooper
    Sep 24, 2013 @ 17:43:12

    chiar am ramas uimit asa de frumos descris Ziua ideala
    suuuuuupppppppeeeeeerrrrrrr

    Reply

Leave a Reply

