Am sa te uit in alta viata

De cate ori te privesc inteleg minunea si obisnuinta isi schimba culoarea. Chiar daca nu vreau sa ma gandesc – sa stii ca modul meu de a trai e greoi. Si cu toate acestea, pot sa te duc de aici oriunde vrei, amagindu-ma ca daca se pleaca se si ajunge! Si, cine stie, poate rapindu-te dintr-o lume prea plina, as putea sa te pastrez, dedicandu-ti tot! 

Am mirosit parfumuri care mi-au provocat greata, am cautat caldura acolo unde era gheata, am rugat soarele sa nu lase noaptea sa vina, am fost un dezastru pentru cine a crezut in mine, acum ma gandesc ca totul e scris, ma uit cum visezi si eu sunt in vis… 

Meseria se fura, curajul iti vine, durerea se vindeca si furtunile trec… Dragostea moare, pasiunea e forta care uneste astre si eu mor de frica sa nu ne trezim si sa pierdem visarea in care ne iubim!

Sa te uit e prea putin si nu face sens…

Ra

Leave a Reply

