31 and smiling

A fost ziua mea, a mai trecut un an, am 31 acum… Mama mi-a povestit ca m-am nascut dupa amiaza, intre 14,30 si 15,00, era o zi intunecata si ploioasa. Probabil ca nu mi-a placut prea mult ce am gasit atunci cand am venit pe lume, pentru ca m-am fixat pe soare si caldura. 

Anul acesta, mai mult ca in alti ani, am primit nenumarate mesaje, telefonul mi-a sunat pur si simplu in continuu si facebook-ul a fost arhiplin de urari, atat scrise pe wall, cat si in privat. Pentru prima data a trebuit sa incarc telefonul de cateva ori in aceeasi zi si am obosit vorbind (iar eu am antrenament la vorbit  mult)! Insa a fost totul atat de frumos, incat mi s-a parut ca cineva a facut o magie, ceva, si astfel am vazut cati oameni s-au gandit la mine de ziua mea.

Daca va intrebati cum am petrecut, nu am prea multe de povestit. Am ales sa stau mai departe de oameni si mai aproape de cai. Poate suna nebunesc, dar cu toate dezamagirile din ultimul timp, cred ca am ales cel mai bine pentru o zi atat de speciala. Mi-as fi dorit sa am timp sa pot ajunge si la Arkadia, acolo unde am alti oameni si cai de suflet ;).

A fost o zi insorita, calda si cele cateva persoane pe care le-am vazut in acea zi, sunt oameni buni si frumosi. Frumos a fost ca m-am intalnit si cu Cpt Voica, nascut in aceasi zi cu mine, si desi ne-am vazut intamplator pe strada unde se afla baza hipica Hollandia, ne-am oprit cateva clipe sa ne facem urarile de rigoare. Cei care mi-au facut ziua frumoasa sunt Roxana, Kuki si Cami. Iar calutii se numesc El Zi, Tropi, Jasmine, Maia si Pistrui (iubitul meu pe care l-am bagat intr-o sedinta de grooming si infrumusetare). Sa nu uit de catelusa Sally si Rusha magarusa, plus cele 9 pisici ale Roxanei (nu credeam sa imi vad pe viu visul cu ochii, acela de a intra intr-o casa plina de pisici care traiesc in armonie si vin pe rand sa te iubeasca). 

Am primit cadou o carte despre cai, o sa va vorbesc despre ea intr-un post special. Multumesc mult, Luana draga!

Si mi-am facut singura cadou o bratara superba, cumparata de la Equitana! De care nu am sa ma mai despart!!!

A! Sa nu uit ca una dintre florile mele preferate a ales sa infloreasca toata tocmai de ziua mea, ce bucurie mai mare sa am, cand vad ca pana si florile pe care le ingrijesc, s-au gandit la mine?!

Una peste alta, am avut parte de liniste si armonie, de natura, de soare si caldura lui, de cai si oameni cu suflet frumos. As vrea sa fie fiecare zi la fel si linistea aceasta sa nu imi fie tulburata niciodata!!!!

P.S. Am uitat, si o pun pe seama faptului ca eram adormita de dimineata cand am scris postul, de draga mea Georgiana, de care ma leaga mai mult de jumate din viata!!! Ea, sotie si mama acum, mi-a dedicat un post pe blogul ei http://www.mamasisotie.wordpress.com, rascolindu-mi amintiri din trecut, de pe vremea liceului si nu numai. Pt curiosi, puteti vedea aici: La multi ani, Raluca!

This slideshow requires JavaScript.

Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. Laura
    Apr 05, 2012 @ 20:48:24

    La multi ani si numai lucruri bune! 🙂

    Reply

  2. oana
    Apr 06, 2012 @ 06:42:16

    La multi ani cu un pic de intarziere si la cat mai multe postari:)

    Reply

  3. Diana T
    Apr 06, 2012 @ 12:40:40

    La multi ani! Soare vesel si iubire calda sa-ti incalzeasca anii ce vor urma!

    Reply

  4. Gabriela Cimpoesu
    Apr 07, 2012 @ 08:13:18

    Laq multi ani!!! Minunata zi ai avut!

    Reply

  5. Gabriela Cimpoesu
    Apr 07, 2012 @ 08:13:55

    La…graba!!!

    Reply

Leave a Reply

