Dubai, a neverending story

Nici nu mai stiu pentru a cata oara am vazut Dubaiul de data aceasta si as face cursa cu ramanere la Dubai in fiecare luna, daca blestemata ora de intoarcere nu mi-ar da de furca inapoi spre casa!

Niciodata nu ma plictisesc aici, nu inceteaza sa ma minuneze si nu isi pierde farmecul inedit, acest stat din Emiratele Arabe Unite.

Acum, ca de obicei, am avut parte de multe clipe frumoase, de distractie din plin, de locuri spectaculoase pe care le-am vizitat. Ca si noutate, am urcat in Burj Khalifa, cladirea cea mai inalta din lume (masoara 828 m), la etajul 124 unde se afla o punte de observatie (observation deck). Absolut fabuloasa senzatia deoarece puntea nu este acoperita si vantul zburda in vie acolo, dandu-ti impresia ca te va lua pe sus si se va juca cu tine dupa bunul lui plac. Ceea ce poate fi o perspectiva infricosatoare pentru unii ;). Dar eu cred ca merita sa invingi teama de inaltime si sa admiri privelistea de pe cea mai inalta cladire din lume.

Am fost o dupa amiaza intreaga in desert, facand safari (bumptzy bumptzy cu masina pe dunele de nisip), continuand cu cina si urmarirea unui spectacol cu dansuri si toate cele, in stil arabesc.

Am revazut fantanile dansatoare, atat pe lumina zilei, cat si in stralucirea noptii, spectacol de care nu as putea sa ma satur vreodata.

Mi-am cumparat de la Dean & Deluca o gramada de chestii pt bucatarie, niste sare cu diferite arome (sare cu aroma de ciuperci salbatice, cu aroma de chili, sare afumata, sare cu aroma de lamaie) si alte diferite condimente care mi-au dat impresia ca am atins cerul de fericire.

Ne-am impreietenit cu un palestinian, care in timpul liber colabora cu o agentie de turism si transporta turistii cu masina personala, catre locul de unde incepea calatoria in desert si inapoi la hotel, astfel incat pentru urmatoarele iesiri ne-am ales cu un sofer foarte simpatic cu care am stat de vorba, afland o multime de lucruri noi despre Emirate.

Am mancat shaorma si am baut cea mai buna limonada cu menta care poate sa existe, in cea mai jalnica dugheana arabeasca posibila, deci am luat si pulsul strazii in Dubai si va asigur ca mancarea arabeasca, orinde ar fi gatita, este dementiala la gust!

Am iesit si la club, intr-unul dintre cele mai exclusiviste din Dubai, se cheama Movida, unde am sarbatorit ziua de nastere a unui amic, impreuna cu alti cativa prieteni de acasa, care se aflau in Dubai. Nu pot sa spun ca am fost thrilled about this, pentru ca eu si discotecile ne potrivim ca nuca-n perete, dar a fost o experienta ;).

Ah, mi-am cumparat o carte despre caii arabi, fenomenala!!!!!!!

This slideshow requires JavaScript.

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. byanca
    Mar 27, 2012 @ 22:43:34

    sper sa ajung anul acesta in luna de miere …can’t wait!!!!

    Reply

  2. Andreea Tzo
    Mar 28, 2012 @ 16:17:08

    Imi plac mult fotografiile..Dubai mi se pare un oras fascinant!! E pe lista de locuri pe care imi doresc sa le vizitez intr-o zi…
    Pup!

    Reply

Leave a Reply

