Masterchef, Andreea si dezamagirea

Pentru prima data, dupa 4 ani, imi pare rau ca am renuntat sa ma uit la televizor. Din acest motiv nu am stiut ca formatul emisiunii Masterchef vine in Romania, nu am stiut de preselectii, nu am stiut de faptul ca draga mea prietena ca o sora, acum fosta, Andreea – este una dintre concurentele de la Masterchef. 

Am aflat cu stupoare, acum cateva zile, de la o cunostiinta comuna, de participarea ei la aceasta emisiune. Nu inteleg, oricat mi-as explica, de ce mi-a ascuns acest lucru. Nu ca se duce la preselectie. Ci ca Masterchef a ajuns in Romania. Adica, ea se uita la televizor, a vazut reclama, i-a trecut prin minte sau a fost sfatuita sa merga la preselectii. Nu a spus un singur cuvant, ea, cea care pana mai ieri, era “my everything”, care mereu mi-a spus ca sunt sora pe care si-a dorit-o mereu si caruia i-am intors mereu acest sentiment. Pentru care as fi mutat muntii din loc, fara sa mi-o ceara macar!!! Nu veniti sa imi spuneti ca a facut-o din superstitie, ca nu cred. Superstitia nu a impiedicat-o sa imi impartaseasca alte situatii si intamplari din viata ei. Superstitia nu a impiedicat-o sa ma priveasca in ochi in timp ce “cocea” aceasta participare la emisiune si sa imi spuna ca ma iubeste enorm! Dar ceva a fost, totusi…

Am simtit acest fapt mai dureros decat daca as fi fost injunghiata la propriu si nu am sa uit niciodata cum mi-a inselat increderea. Ca a pierdut o prietena, sau o sora, asa cum spuneam amandoua, este lesne de inteles. Ca Dumnezeu, karma, Universul sau cine se ocupa de asta, ii va da pe masura caracterului sau, sunt sigura! 

Nu, nu sunt nici pe departe perfecta, dar fata de ea nu am gresit niciodata, am sustinut-o si am incurajat-o in orice situatie, am inteles-o si am  ascultat-o si nu mi-as fi imaginat vreodata ca voi ajunge la batranete fara sa o am alaturi. 

Asta e, mai bine mai tarziu decat niciodata! RIP Andreea, pentru mine ai murit.

Ra 😦

84 Comments (+add yours?)

  1. Beatrice Nedelcu
    Mar 21, 2012 @ 08:44:42

    …..macar las-o sa-ti explice de ce a procedat asa….

    Reply

  2. adn
    Mar 21, 2012 @ 09:06:10

    Raluca, scuza-ma daca nu am inteles, dar sper ca nu te-ai ‘despartit’ de Andreea doar pt emisiunea aia!!
    or sa mai fie preselectii, sa stii!..

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 09:27:35

      Buna, nu e vb despre emisune, ci despre gest. Nu pot sa-l inteleg si prin urmare sa-l iert. Mie oricum, mi-ar fi imposibil sa particip la o emisiune de gen. Cine m-ar invoi pe mine de la munca atat timp cat dureaza filmarile? Nu imi permit sa imi pierd slujba, deoarece nu am alta sursa de venit, nu am familie sau sot care sa ma intretina si sa imi plateasca facturile luna de luna. Fara acest job as fi moarta…
      Dar sa te trezesti cu cea mai buna prietena a ta acolo, realizand ca a ascuns de tine atatea… Anyway, nu sunt singura fata de care ascunde anumite actiuni ale ei, atat timp cat le-a facut altele celor si mai apropiati ei, decat mine, nu vad de ce (inca) ma mai mira ca m-am trezit mintita si eu…

      Reply

  3. mamasisotie
    Mar 21, 2012 @ 09:31:29

    Eu abia asteptam sa se faca dimineata si sa te felicit; de fapt sa o felicit prin intermediul tau; mai gandeste-te ald ecizia ta; tu esti impulsiva, tare… By the way… crezi ca anul asta ne vedem?

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 09:34:13

      Poti sa o feliciti oricum, chiar cred ca merita, asta nu o contesta nimeni!!! Dar nu inseamna ca pot sa trec peste minciuna si ca pot sa iert. Da, chiar sper sa ne vedem!!!

      Reply

  4. Alex
    Mar 21, 2012 @ 10:00:07

    Dar de ce nu iei in calcul, ca oricat de apropiati am fi de oameni exista lucruri pe care trebuie sa le facem individual, ca sa ne demonstram noua insine ca putem reusi de capul nostru? Poate avea nevoie de asta, sa nu fie influentata de nimeni, poate era o actiune de cuplu numai intre ei doi, poate este modul ei de a face fata emotiilor si presiunii, poate a vrut sa surprinda… Sunt multe “poate”, iar tu ca prietena ai putea sa te bucuri pentru succesul ei, nu sa-i intorci spatele pentru ca te simti lezata, fara sa incerci macar sa intelegi care au fost intentia si motivele. Lasa supararea si bucura-te pentru prietena ta, daca la randul tau chiar tii la ea 🙂 Nu e frumos sa-ti “ingropi” prietenii asa, Cheer up!

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 22:53:03

      Suntem atat de diferiti noi oamenii, deci nu pot gandi ca tine. Poate ca tu spui aceste lucruri pt ca e usor sa privesti la rece, netrecand tu prin asta! Poate ca ai dreptate tu, asa cum o spui tu. Eu stiu mai bine ce simt, stiu ce era intre noi, stiu ca atunci cand faci ceva si eu te acopar, atunci nu mai ai nevoie sa iti demonstrezi nimic… Acum a avut! Alex, am alte sentimente, alte mentalitati. Nu sunt nici pe departe omul bun care traieste pe genul zen! Sunt mai degraba impulsia, cu trairile si emotiile mele, cu reactiile mele, cu puterea mea limitata de a intelege si ierta… Pt mine a murit si cu asta am incheiat tot! Sunt totusi buna ca astept sa se razbune viata pe ea si nu o fac eu…
      Nu aveam nici un motiv sa nu iti aprob com, intrase in spam, e parerea ta si ti-o respect! Ms pt interpretarea faptelor in viziunea ta!

      Reply

  5. Alice
    Mar 21, 2012 @ 12:42:39

    Ra, şi eu m-am gândit la tine, când am recunoscut-o pe prietena ta, desigur, din declaraţiile tale de pe acest blog. M-am bucurat că împărtaşiti, printre altele, acelaşi hobby, culinăria. Însă, cred că a forţat calificarea zâmbind şi flirtând, ceea ce poate că nu e tocmai rău în sine, alta e problema. Lucru, recunoscut şi de ea, cu al 13-lea zâmbet. Iată că 13 a fost norocos în concurs, dar nu şi în viaţă. Morala: atenţie la joaca de-a 13. Ceea ce mărturiseşti îmi întăreşte convingerea că zâmbetul a fost fals. Curaj, dragă Ra.

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 12:48:04

      Eu stiu ca gateste bine si ca din acest pct de vedere e ok, dar sa spui ca “risotto con gamberi e rucola” e reteta inventata de tine – e prea mult. Si i-ai dat si nume in italiana, hai mah…
      In fine, asta e, viata merge inainte. Mai urat e ca acum au inceput sa imi sune telefoanele si sa imi zica prietenii: “ti-am spus eu”, ceea ce nu e tocmai placut pentru mine, in plus la socul acestei experiente…
      Multumesc pt solidaritate!

      Reply

  6. Luiza
    Mar 21, 2012 @ 14:11:29

    Pacat, parea o prietenie beyond everything ca sa zic asa…sa riste sa piarda o prietena ptr cateva clipe de asa zisa glorie culinara…..urat!Am patit si eu d’ästea si sa fie al naibii, e al draq de dureros, dar trece cu timpul insa din pacate nu se uita. Pup!

    Reply

  7. Andreea Deea
    Mar 21, 2012 @ 21:00:42

    Off…parea ca prietenia voastra va dura mereu…nu inteleg de ce ascuns acest lucru fata de tine. Nu e deloc frumos sau in regula. Sincer imi pare tare rau..e foarte dureros sentimentul asta:(
    Te imbratisez!

    Reply

  8. adn
    Mar 21, 2012 @ 22:06:42

    o sa fie bine, Ra, vba aia ‘daca va iubiti, va impacati’ :))))

    Reply

  9. Johnny be Good
    Mar 21, 2012 @ 23:14:51

    Da, nu e frumos ce a facut Andreea ca ti-a ascuns participarea la concurs, dar daca erai mai presus decat ea, ii trimiteai ei un mail sau vorbeai cu ea, nu spalai rufele in public, cum faci aici.

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 23:25:00

      Blogul meu se numeste “toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus”… In plus, imi insir viata aici de cativa ani buni… Nu stiu de ce trebuia sa keep it private. Cand am scris lucruri frumoase despre ea, nu mi-a spus nimeni sa le scriu in privat, eventual pe mail… Cand a liat hotararea sa ma minta si sa se poarte asa, si-a asumat toate urmarile. Pt ca ma cunoaste, tocmai de asta…

      Reply

      • Johnny be Good
        Mar 22, 2012 @ 09:41:48

        Cum am spus, nu esti mai presus decat ea.

      • Ra
        Mar 22, 2012 @ 09:53:13

        Cum ti-am spus, nici macar nu incerc sa fiu mai presus. Nu decat ea, ci decat oricine. Sunt om si eu si nu-s perfecta. Am renuntat demult sa intorc celalat obraz. Raului raspund cu rau, binelui cu bine. Fiecare are propriile reguli in viata.

  10. adn
    Mar 21, 2012 @ 23:30:40

    Bine, atunci pt Ava, si tot va impacati 😀

    Reply

    • Ra
      Mar 21, 2012 @ 23:43:36

      Exclus! Ava e copilul ei, nu si al meu, deci nu are legatura! Daca mi-ai citit blogul de pe la inceput, poate ca aicitit postari in care vorbesc despre ea, ca despre prietena ideala! Ceea ce tocmai s-a intamplat, nu pot sa inteleg si prin urmare sa iert. Ms pt gandul bun, totusi!

      Reply

  11. cosmina pana
    Mar 22, 2012 @ 11:38:48

    Draga Raluca, primul instinct a fost sa iti propun o reconsiliere, dar pe masura ce am citit raspunsurile tale la commenturi mi-am dat seama cat de ranita te simti…nu tine nici de orgoliu, nici de impulsititatea pe care tu deja o accepti ca si defect…eu iti propun sa faci ceea ce simti, sa spui ceea ce gandesti…ca o faci pe blog, ca o faci in private, e treaba ta ce faci…nu suntem noi in masura sa te judecam. Tu esti cea care sufera acum, tu esti cea careia i-au fost ascunse niste detalii atat de importante(din partea unei prietene atat de dragi). so! do what ever you want to do!!!just try do feel better!!!cheer up!!

    Reply

  12. Corinas
    Mar 22, 2012 @ 18:22:15

    Ra, e vorba de Andreina ta?! Nu pot sa cred ca scrii asa despre ea, cand stiu, de aici, de pe blog, ce prietenie grozava aveti!!! Imi pare tare rau, daca e vorba de ea…

    Reply

  13. Tia
    Mar 23, 2012 @ 16:32:45

    Imi pare rau sa aud asta, nu ma pot pronunta, iar eu nici nu  pot sa inteleg soiurile astea de relatii interumane. Ma depasesc in totalitate! Sa ne facem intelesi, nu traim pentru o prietenie, si nici pentru a ne gasi pe cineva sa ne plateasca facturile. Traim sa ne intelegem pe noi insine… iar de aici e multa palavrageala. 
    Imi pare rau in sensul ca…intelepciunea lipseste cu desavarsire si din pacate cred ca la amandoua. Ah! Oare cand se vor trezi femeile si vor sti sa ramana femei? 
    Acum intrebare daca esti draguta sa imi raspunzi. Am o simpla curiozitate… De ce ai da add cuiva pe facebook si dupa o stergi din lista? Hai ca eu stiu raspunsul iar pe tine te provoc la sinceritate 🙂 

    Reply

    • Ra
      Mar 23, 2012 @ 19:56:24

      Scuza-mi intarzierea cu care iti raspund, sunt plecata in Dubai si nu am acces la net mereu. Acum, vorbind despre intelepciune, nu sunt chiar cea mai inteleapta si nici nu stau sa imi gandesc faptele si sa imi cantatesc vorbele inainte de a le rosti. Asa sunt eu facuta. Mai intai actionez si apoi gandesc. Ceea ce nu e intotdeauna rau pt ca primul instinct eate cel mai corect!!!
      Apoi, ca sa iti radpund la intrebare, iti spun inainte ca din mom ce mi-ai spus ca stii raspunsul, cu siguranta nu iti va placea al meu pt ca va fi diferit de al tau, nestiind ce s-a intamplat. Sa te lamuresc: acum
      Ceva timp am acceptat o aplicatie si am avut 2 zile accesul blocat pe facebook. Cand am putut iar sa-l folosesc, am constatat ca mi s-au sters din lista f multi dintre prieteni. Desigur ca nu am
      Observat acest fapt verificand lista :))))), nu fac asa ceva, ci multi mi-au dat mesaj in privat sau friend request sau m-au sunat sa ma intrebe de ce i-am sters. Dc vrei, fac un print screen de la ateva dintre mesajele primite si ti le trimit pe mail ca sa vezi ca asa e. probabil ca te-ai numarat printe aceia. Neintrebandu-ma, eu nu am avut de unde sa stiu pt ca nu suntem prietene apropiate si nici nu socializam intens ca sa iti simt lipsa si sa ma luminez singura.
      Acum, te provoc eu la sinceritate, intrebandu-te care e motivul pe care tu ti-l imaginai ca fiind cel real?!

      Reply

      • byanca
        Mar 26, 2012 @ 23:09:49

        si mie mi s-a parut cunoscuta de undeva …si acum stiu de unde …tradari de acest gen si eu am trait si sincer chiar am crezut ca nu o sa pot uita niciodata asemenea tradari si cred ca e acum ori niciodata …daca nu puteti rezolva disputa acum nu o sa o mai faceti niciodata…de iertat o sa ierti in tim si daca va peste 10 ani (cum a fost la mine) dar prietene nu o sa mai fiti din pacate 😦 . si apropo de ce a scris tia si mie mi-ai “disparut ” din lista

      • Ra
        Mar 27, 2012 @ 00:23:58

        Buna Bianca, te rog sa imi dai add pe fcbk, imi pare rau de situatia creata :(. Iar in ceea ce o priveste pe Andreea, cu siguranta nu se va schimba nimic de acum inainte. Te pup!!!

  14. Tia
    Mar 23, 2012 @ 21:24:00

    🙂 Oricare ar fi fost il prefer cu mult mai mult pe al tau, multumesc :).

    Reply

    • Ra
      Mar 23, 2012 @ 22:17:41

      Vezi, aici revin la vb ta, ideal r fi sa fim impacati cu noi insine… Macar, asa cum sunt, nu judec fara fapte ;)! Seara placuta!

      Reply

  15. cinenicinutegandesti
    Mar 23, 2012 @ 22:36:05

    Latinii ziceau ca avem nevoie de prieteni mai mult decit de apa sau aer… Pacat!

    Reply

  16. Laura
    Mar 24, 2012 @ 21:06:59

    Iti citesc blogul de 30 de minute si mi-au dat lacrimile la 2 posturi, lucru cu care nu sunt obisnuita, ma emotioneaza toate anunturile de pe facebook despre animale, dar nu ma apuca plansul la toate 🙂 .
    Posturile care m-au sensibilizat teribil sunt cele despre Bella si despre Fifi. Stiu cum e , inteleg perfect.
    Imi pare rau pentru ce s-a intamplat cu prietena ta si nu pot sa-ti spun decat ca daca prietena mea ar fi facut acelasi lucru ca Andreea(asa am inteles ca se numeste) as fi avut aceeasi reactie ca tine.
    Iti urez din suflet numai bine si eu continui sa citesc arhiva, am mult de recuperat 🙂

    Reply

    • Ra
      Mar 24, 2012 @ 21:59:52

      Multumesc pt vizita, mie imi vine sa plang si acum cand imi aduc aminte de Bella si toata iarna nu am dormit bine gandindu-ma dc Fifi a trecut cu bine peste zapezile si viscolul de anul acesta… :(!!
      Multumesc si pt intelegere, chiar dc nu ne cunoastem.
      Sper sa ma mai vizitezi ;)!

      Reply

  17. mimmi
    Mar 25, 2012 @ 17:10:51

    Imi vine cu greu a crede ca v-ati “certat” pe tema asta,ai scris asa de frumos despre ea in posturile anterioare incat,sincer,am crezut ca nimeni si nimic nu va v-a putea despartii 🙂 !

    Reply

    • Ra
      Mar 25, 2012 @ 18:58:02

      Am scris pentru ca gandeam atat de frumos!!! Dar nu am cum sa mai simt ceva frumos pt un om care ma desconsidera… Nu pt unul in care avea si cea mai mare incredere!!!

      Reply

  18. Oana
    Mar 25, 2012 @ 19:55:33

    Eu nu pot sa inteleg ce o fi fost in capul ei, ce a gandit ea cand a decis sa faca asta… Mai ales ca nu era ceva atat de grozav si nemaivazut, ca sa trebuiasca sa-ti ascunda. Care o fi fost scopul? Ca daca a procedat asa pentru ca a vrut sa fie ea “prima” desi tu oricum nu aveai de gand sa participi, inseamna ca te vedea oarecum superioara. Sau poate nu vroia sa “imparta” asta cu tine, ca sa nu te bucuri si tu de asa ceva. Suna prosteste, dar incerc sa-mi imaginez ce poate face o persoana sa se comporte asa, intr-o relatie lunga si frumoasa de prietenie… nu ti-a gresit cu nimic grav, luand cazul separat, dar faptul ca a decis ca nu vrea sa iti spuna, arata multe… nici nu era nevoia sa ascunda/minta cu mai mult ca sa fii ranita si sa doresti sa inchei orice legatura… Oricum, e tare ciudat. Tu care crezi ca au fost motivele? Si-n plus, nu s-a gandit ca pana la urma afli de undeva? Daca s-a gandit si totusi a decis ca mai bine iti ascunde, inseamna ca iarasi, te-ai inselat in privinta ei amarnic.. mare pacat. E dureros cand se intampla astfel de lucruri… stai si te intrebi daca a fost ceva sincer in toata relatia, sau nu prea..

    Reply

  19. Diana
    Mar 26, 2012 @ 15:22:00

    Bey dar nu s-a gandit nimeni ca a semnat un acord de confidentialitate? Acum serios! Am prietene maritate cu persoane care lucreaza in armata si ele nu stiu de foarte multe ori unde sunt trimisi sotii lor, cat stau, samd… Poate este o chestie destul de importanta pentru ea, prin care vrea sa se afirme (in fond este o mama casnica) si nu vrea sa puna in pericol aceasta sansa… Eu am cunoscut-o pe Andreea si stiu ca era maxim de egoista dar toata lumea merita o a doua sansa.. Si ti-o zice o persoana care greseste frecvent fata de prietenele el 🙂

    Reply

    • Ra
      Mar 26, 2012 @ 16:32:23

      Nu cred ca a semnat contractul atunci cand s-a gandit sa mearga la preselectie si nici cand a trecut de prima preselectie. Au mai fost chestii f confidentiale pe care mi le-a impartasit si stia ca dc imi spune ea ceva, ramane fix intre noi doua. Deci e exclusa varianta aceasta. In plus, alte prietene ale ei, stiau… Numai ca ele nu stiau si sa faca mancare. Eu stiu. Ghinionul meu :(! Si eu o cunosc si stiu cat e de egoista sau cat de superioara se crede, dar nu era cazul aici, nu cu mine. Nu asa.

      Reply

  20. Carmen
    Mar 28, 2012 @ 14:51:48

    Buna Ra! am vazut si eu emisiunea in reluare si am recunoscut-o pe prietena ta. Am zambit gandindu-ma ca printre cei care ti-au citit si/sau iti citesc blogul, ea este oarecum celebra deja :). Ma asteptam sa te vad si pe tine pe acolo ca sustinator al ei insa mi-am imaginat ca probabil erai plecata in vreo cursa si abia asteptam sa iti scriu si sa o felicit pe Andreea prin intermediul tau. In orice caz, imi pare rau pt dezamagirea ta si pt ca ai asa, sentimentul unui sfarsit intre voi doua. Numai tu poti sa stii ce a fost intre voi si ce e in sufletul tau si sunt sigura ca daca Andreea te cunoaste bine, va gasi drumul spre tine si iti va explica de ce ti-a ascuns un lucru, pana la urma departe de a fi un secret de stat. Daca te vei afla la capatul acelui drum pt a o asculta este desigur, doar decizia ta. Numai bine iti urez si te citesc cu drag in continuare!

    Reply

    • Ra
      Mar 28, 2012 @ 17:47:55

      Da, multi dintre prieteni, prietene, stiind ceea ce stiam sau credeam si eu, anume ca suntem de nedespartit s-au intrebat cum de nu eram macar printre sustinatori. Sa aflu de ce nu m-am numarat macar printre cei care stiau, nu mai are nici o importanta pt mine acum. Nu voi fi, asadar, acolo sa ascult daca si cand va avea ceva de zis. Dar cunoscand-o atat de bine, momentan sunt convinsa ca isi savureaza celebritatea sau ceea ce crede ea ca a obtinut si nu are timp de dat explicatii, oricum. This is the end…

      Reply

  21. alexandra
    Apr 10, 2012 @ 14:37:10

    Draga Ra,

    Am citit postul tau o data, si a doua, m am dus sa bucataresc si tot la situatia prin care treci ma gandeam. drept pentru care am vrut sa iti si scriu, poate un mesaj de incurajare face bine…

    inteleg foarte bine cum te simti. si mi-as dori sa cred ca toata treaba asta cu masterchef a fost doar ‘cireasa de pe tort” la un cumul de intamplari care te-au pus pe ganduri. sper ca nu te-ai suparat atata de tare incat sa pui punct unei asemenea prietenii DOAR din cauza motivului expus mai sus. motiv pe care il inteleg, dar pe care nu il consider demn de a provoca o asemenea situatie.

    in orice caz, o prietena asa cum i-ai fost tu nu va mai intalni. de ce spun asta? pentru ca asa o prietenea sincer, este o binecuvantare! este un dar de suflet. este cumplit de greu in zilele noastre sa gasesti oameni care sa se implice atat de mult si sa ofere tot sufletul in numele prieteniei. sincera sa fiu, sunt geloasa pe cei care au ocazia sa intalneasca asemenea oameni iar despre cei carora le dau cu piciorul nu am nici un fel de consideratie.

    mi-am luat si eu nenumarate tepe de la prieteni. tradari asemenea celei pe care o traiesti tu acum, constatarea ca oameni pentru care as fi facut orice nu imi erau defapt prieteni etc…

    din pacate nu ai ce sa faci, decat sa lasi timpul sa treaca! imi pare rau ca un om ca tine a ajuns sa traiasca asa ceva! desi nu ne cunoastem te apreciez foarte mult dupa tot ce am citit pe blogul tau. iti doresc succes!

    Reply

    • Ra
      Apr 11, 2012 @ 23:14:57

      Multumesc pt mesaj si imi cer scuze pt intrazierea cu care aprob com si raspund, insa am avut cateva zile nebune, din care abia acum imi revin ;).
      Este foarte dragut gestul tau, dar intamplarea aceasta nu este o refulare a altor intamplari, ci este strict ceea ce s-a intamplat si nimic mai mult. Nu am nici cea mai mica intentie, nici nu concep sa iert vreodata asemenea fapta pe care nu stiu nici cum sa o calific… NU de la un om care inainte de aceasta era totul pt mine…
      Te pup mult!

      Reply

  22. Alex
    Apr 20, 2012 @ 23:34:11

    Te inteleg perfect prin ce treci. E foarte greu sa sti ca persoana care iti este ca un frate, te tradeaza pentru un nimic…….
    Te apreciez foarte mult pentru taria de caracter si pozitia fata de “sora” ta.
    Mult succes!!!!

    Reply

  23. alexandra12
    Apr 22, 2012 @ 19:56:29

    Trebuie sa semnalez cat de mult semeni la ea. Sunteti doua ticnite, preocupate de toate prostiile. Voi nu aveti nicio problema pe lumea asta? Sa-ti faci un blog in care sa scrii despre prietena ta “celebra” ca nu ti-a spus ca se duce la emisiune? Jesus! Doua ticnite, printese fara viata.

    Reply

    • Ra
      Apr 22, 2012 @ 20:18:27

      Bai retarda fara cap, ia cotrobaie putin prin arhiva si vezi de cand am eu blog, apoi vino sa ma faci ticnita! Redusii mintali sa stea in lumea lor!!!

      Reply

  24. alexandra12
    Apr 22, 2012 @ 19:56:54

    cu ea*

    Reply

  25. punk
    Apr 22, 2012 @ 20:03:41

    Oameni buni, voi aveti probleme mari.

    Reply

  26. Cinenicinuteastepti
    Apr 23, 2012 @ 14:37:03

    @alexandra12: De acord cu tine
    @Ra: Chiar are dreptate…si te mai dai Doamna cand ii faci pe cei care comenteaza si nu sunt de acord cu parerile tale, retarzi fara cap! :))))))

    Reply

    • Ra
      Apr 23, 2012 @ 15:07:31

      Nu ma dau mare doamna, sa sa iti raspund cu ale tale cuvinte. Sunt un simplu om, nu am sustinut vreodata ca as fi mai buna decat altii. Dar unei jigniri, raspund cu aceeasi moneda, nicidecum nu intorc celalalt obraz. Nu am facut-o retarda pt ca nu e de acord cu mine, ci pt ca m-a jignit folosind un apelativ urat cand a spus ca mi-am fct blog ca sa scriu despre participarea andreei. Uite ca am blog de cativa ani buni, cand niciunul dintre noi nu auzise de masterchef!!! As putea sa iti raspund la fel, dar nu ma mai cobor si la nivelul tau…

      Reply

  27. alexandra12
    Apr 23, 2012 @ 18:00:05

    Nu am spus ca ti-ai facut blog pentru a o “denigra” pe minunata rasfatata care plangea ca nu i-a gustat nimeni muschiuletul. E acelasi lucru ceea ce faci si tu: te plangi pe net ca nu te-a bagat Miss Univers in seama. Ce mi-e muschiuletul de vita, ce mi-e lamentarea asta pentru ea. In continuare cred ca sunteti niste printese obisnuite cu atentie non-stop si cand, ca prin minune, se intampla sa nu mai fiti in centrul pamantului (va) plangeti. Nu iti doresc sa treci prin greutati in viata, dar ma pot sustine si altii ca exista lucruri mult mai importante pe care un om se poate axa decat prostiile voastre. Sigur, e dreptul vostru, la fel cum e si dreptul nostru sa ne exprimam parerile. Dar un sfat: una care spune ca un cacat de emisiune e mai uimitoare decat nasterea propriului copil are ceva probleme. Iar alta care scrie pe blog “RIP” din cel mai idiot motiv, e clar ca si ea are niste issues. Poate va treziti la realitate si vedeti ce e in jur.

    Reply

  28. ionut86
    Apr 23, 2012 @ 18:02:20

    Subscriu: Nu am spus ca ti-ai facut blog pentru a o “denigra” pe minunata rasfatata care plangea ca nu i-a gustat nimeni muschiuletul. E acelasi lucru ceea ce faci si tu: te plangi pe net ca nu te-a bagat Miss Univers in seama. Ce mi-e muschiuletul de vita, ce mi-e lamentarea asta pentru ea. In continuare cred ca sunteti niste printese obisnuite cu atentie non-stop si cand, ca prin minune, se intampla sa nu mai fiti in centrul pamantului (va) plangeti. Nu iti doresc sa treci prin greutati in viata, dar ma pot sustine si altii ca exista lucruri mult mai importante pe care un om se poate axa decat prostiile voastre. Sigur, e dreptul vostru, la fel cum e si dreptul nostru sa ne exprimam parerile. Dar un sfat: una care spune ca un cacat de emisiune e mai uimitoare decat nasterea propriului copil are ceva probleme. Iar alta care scrie pe blog “RIP” din cel mai idiot motiv, e clar ca si ea are niste issues. Poate va treziti la realitate si vedeti ce e in jur.

    Reply

  29. raluca
    May 03, 2012 @ 00:04:35

    dupa ce am vazut cum se comporta in emisiune nu ma mira deloc ce povesteste tu aici!stai linistita…toti avem parte de astfel de dezamagiri;)

    Reply

  30. vodvon (@vodvon)
    May 08, 2012 @ 20:21:09

    soţul ei a avut ceva de spus în treaba asta ? aţi discutat ? P.S. : nu mi-a plăcut deloc cum s-a comportat în emisiune când a luat unt şi din raţia celorlalţi, precum şi bucăţile mari de vânat, iar cireaşa de pe tort a fost că a băgat capul în nisip când ceilalţi strigau cine a luat mai mult unt. toate aceste lucruri, precum şi faptul că nu te-a anunţat că participă la concurs denotă faptul că îşi doreşte prea mult să câştige, călcând astfel peste o prietenie, dar şi peste o relaţie de fairplay cu ceilalţi concurenţi. Mă întreb cum era dacă ştiai şi tu de concurs şi i-ai fi spus de pildă în ideea de a se înscrie şi ea, oare ce ar fi răspuns 🙂

    Reply

    • Ra
      May 08, 2012 @ 20:25:48

      Banuiesc ca au cazut amandoi de acord acasa, ca s-au sfatuit impreuna sa tina asta ascunsa, nu ar fi facut de capul ei asa ceva!! Nu am discutat nimic cu nici unul dintre ei. Ei stiu parerea mea pt ca e publica pe blog, eu nu o stiu pe a lor si acum e tardiv pt ca nu ma mai intereseaza. Eu daca vedeam reclama (dar nu am televizor), direct cu mana pe tel eram sa-i spun! La fel daca ma gandeam sa particip, impartind totul cu ea mi s-ar fi parut mult mai frumos… Dar suntem diferiti cu totii…

      Reply

  31. vodvon (@vodvon)
    May 08, 2012 @ 20:41:15

    aveam impresia că te cheamă Raisa, nu ştiu de ce.

    Reply

  32. vodvon (@vodvon)
    May 08, 2012 @ 20:57:41

    nu îmi place, dar asta e viaţa!

    Reply

  33. Tanta
    May 23, 2012 @ 16:47:55

    De cand a inceput emisiunea n-ai vorbit deloc cu ea?
    Sa stii ca si eu am un prieten printre participantii la MasterChef, care la un moment dat a disparut. Ne-a aruncat ceva evaziv, ca pleaca, nu ne-a spus exat unde, ca nu stie cat sta, dintr-astea. Ne-a anuntat numai in prima zi de MastrChef sa ne uitam ca-i vedeta la ProTv. Acum a iesit din concurs, ne-a spus ca a avut un contract de confidentialitate, nu ne-a putut spune unde se duce. Prieten la fel, bun bun.
    Incearca sa vorbesti cu ea, spune-ne ce-a spus.

    Reply

    • Ra
      May 23, 2012 @ 21:13:04

      Da, stiu, dar nu ma refer la participare. Ma refer la totul petrecut inainte de participare. La momentele in care s-a decis sa mearga la preselectii. Atunci nu avea nici un contract cu nimeni. La momentele in care s-a gandit ce sa aleaga pt preselectii. La momentul in care a trecut de prima faza. La
      Momentul in care a luat preselectia alte fete au stiut pt ca am vzt pe profilul ei de fcbk ca i-au spus sa le faca mandre… Plm, numai eu nu am stiut. M-am simtit asa, de tor kktul, am simtit ca tot ce am crezut eu ca e intre noi, a fost de fapt o mare minciuna!!! Si nu, nu am mai vb de cand a disparut cu emisiunea.

      Reply

  34. Lukas
    Jun 02, 2012 @ 06:58:36

    Buna Raluca, am gasit acest blog, de altfel super dragut, din cele scrise in presa in ultima perioada. Succint iti admir respectul pentru persoana ta, pacat ca subiectul acestui post nu cunoaste termenul de prietenie care in acceptiunea mea ar fi acel sentiment de respect si stima reciproca. Or tocmai acest respect a fost calcat in picioare atunci cand Andreea a considerat ca, probabil, ii vei fi un concurent redutabil la Masterchef, ascunzand astfel intentiile sale. Poate gresesc in ceea ce o priveste, insa urmarind emisiunea, am constatat ca ar face multe entru a-si atinge un succes personal..poate chiar calcand in picioare o relatie de prietenie, or si mai rau o casnicie..!! Weekend frumos. L

    Reply

    • Ra
      Jun 02, 2012 @ 12:13:01

      Nu gresesti, probabil ca despre asta a fost vorba atunci cand a ascuns acest lucru. Desi, dc m-ar fi cunoscut macar putin, ar fi stiut ca nu e genul meu sa merg acolo…

      Reply

  35. Alex
    Jun 06, 2012 @ 13:20:13

    Buna, Ra.
    Pot sa zic ca mie mi-a placut la inceput de Andreea, lasandu-ma influentat foarte mult si de zambetelele ei pe care le arunca spre juriu, insa mai tarziu am realizat ce fel de caracter are si cum ar fi in stare de orice sa isi atinga scopurile. Acest lucru nu e marcat de ambitie, ci mai degraba de patologic. Felul in care vorbeste despre ceilalti ii scoate la iveala fatarnicia si aerele de printesa intretinuta iar faptul ca acest concurs reprezinta pentru ea ceva mai puternic emotional decat momentul nasterii fetitei ei ma face sa cred ca e superficiala si materialista. E o femeie puternica iar puterea ei vine din interior si nu din bratele familiei si nicidecum ale prietenilor. E foarte ambitioasa, independenta si cauta mereu sa se imbunatateasca insa eu nu as alege asa o persoana langa mine pentru ca mai devreme sau mai tarziu va “evolua” si la un sot mai bun sau la un prieten mai bun de s-ar ivi ocazia – fapt ce ma face sa cred ca si tu ai proceda la fel daca viata ta ar fi la fel de usoara ca a ei – lucru pe care ea de altfel in subconstient il stie, iar faptul ca speli rufele pe o scena in piata publica imi confirma ca nu esti departe de ea. Asa ca stai o secunda si gandeste-te… Oare nu iti meriti prietenii pe care ii ai?

    Reply

  36. Bianca
    Jun 07, 2012 @ 01:21:07

    Buna Raluca,
    Am dat si eu peste blogul tau afland din presa ce ti-a facut Andreea .Am citit si restul comentariilor de mai sus, vad ca multa lume spune ca a trecut prin dezamagiri cu prietenii, tot acolo ma adaug si eu .Prietena mea cea mai buna , adica fosta,careia i-am facut cunostinta cu actualul ei sot , mi-a facut o scena asemanatoare , dupa ce i-am facut pe Cupidon , am aflat de pe facebook cand are nunta,din comentariile altora, nunta la care cica eram invitata, doar ca invitatia propriu-zisa nu a mai venit …oamenii uita , cand le miroase putin a mai bine, uita cine le-a fost alaturi la greu.Asa cred ca e si Andreina ta , sunt curioasa totusi, acum ca s-a dezvaluit cine castigatorul si lumea a revenit la vatra, a hotarat sa isi ceara scuze fata de tine?

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2012 @ 03:13:51

      Din pacate, nici macar nu a castigat ca sa merite efortul. Asa as fi simtit ca am valorat 50000€… Dar nici macar!!!
      Insa, norocul vine de la faptul ca o poate detrona pe Bianca Dragusanu, acum!!! Va fi noua diva a tarii asteia
      Mizerabile… Superb!!!
      Iar in ceea ce priveste prietenii, sper ca aceata sa fie ultima
      Mea experienta de acest gen…

      Reply

  37. Sal
    Jun 07, 2012 @ 02:50:20

    Unii-s prosti la cap, asa mai neacademic vorbind, si nu inteleg ca aici e vorba de o tradare si minciuna pana la a ajunge in concurs. Pur si simplu la ce prientenie aveau fetele astea, in momentul in care i-a incoltit ideea in mintea aia perfida a ei, a calcat pe cadavre sa-si castige naiba stie ce faima. Hate andreea

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2012 @ 03:11:40

      In sfarsit!!! Cineva intelege ce am
      Simtit si ce am vrut sa zic!!! Multumesc mult, poate se
      Lamuresc si altii de la comentariul tau!!

      Reply

  38. Alice
    Jun 07, 2012 @ 15:11:19

    Părerea mea e că ţi-ar fi fost mult mai greu să explici faptul că eşti prietenă cu această Andreee, acum relevată întregului popor, decât îţi este acum să-ţi justifici dezamăgirea. Într-un fel, poate ţi-a făcut un bine că nu te-a târât în aventura ei; te-ar fi secat să-i iei apărarea, să-i interpretezi “metaforele” etc..

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2012 @ 18:24:16

      Cu siguranta ar fi fost mult mai greu, dar cunoscandu-ma, stiu ca i-as fi fost alaturi pana la capat… Probabil ca pur si simplu asa a fost sa fie, eu am
      Mai invatat ceva si mergem
      Mai departe… :((( o sa si treaca la un
      Moment dat!!

      Reply

  39. Andreea Matei
    Jun 07, 2012 @ 17:38:46

    Ra, uitandu-ma pe “asa-zisul” fan club al Andreei, am gasit linkul care m-a directionat catre blogul tau. M-a impresionat stilul tau de a scrie, stii sa folosesti cuvintele perfecte pentru a transpune emotiile simtite in acel moment . Te simt o persoana sufletista, devotata , pasionata de lucruri , feminina, corecta dar mai ales CU PRINCIPII. Tocmai din acest motiv nu reusesc sa inteleg pritenia ta cu o persoana atat de malefica , de vicleana si de veninoasa precum Andreea. Nu reusesc sa pricep ce v-a legat pana acum? Nu vad niciun punct comun intre voi. Poate pasiunea de a gati. Dar este prea putin. Pacat ca a trebuit sa treci prin asta ca sa iti dai seama de caracterul infect al “doamnei Moldovan”. Insa tot raul este spre bine. Au trecut deja cateva saptamani bune si iti va fi mai usor de acum. Cu siguranta daca nu ai fi primit aceasta lovitura din partea ei, odata si odata s-ar fi intamplat ceva poate si mai dureros… Asa ca incearca sa privesti partea buna a lucrurilor si anume ca SOARTA te-a salvat de o fiinta care nu valoreaza NIMIC. Nu o cunoastem personal, dar au fost suficiente cateva editii pentru a ne da seama de asta… Cum de tu nu ti-ai dat seama in atatia ani de zile?

    Reply

    • Ra
      Jun 07, 2012 @ 18:22:34

      Obisnuiam sa glumim
      Ca contrastele se atrag!!! Eu eram aia visatoare si bleaga si ea aia mai realista si mai puternia :))). Ne temperam
      Una pe alta, ne cometam poate. Cu mine nu era asa… Desi stiam
      Ca asa e si am avut discutii apropos de asta, de multe ori, era totusi ca o sora si ne acceptam cu bune ai cu rele pt ca nici eu nu sunt perfecta. Insa, mai bine mai tarziu decat niciodata! Acum, de cand nu mai suntem prietene, mi s-au intamplat f multe lucruri frumoase si pozitive. Tind sa cred ca era, totusi, un element cu o karma negativa in viata mea…

      Reply

      • Bianca
        Jun 07, 2012 @ 20:54:38

        hehe, iar acum ca tu ai iesit din viata ei, o uraste o tara intreaga , chiar pe pagina oficiala a sotului ii lasa mesaje lumea , isi exprima dezaprobarea fata de comportamentul ei…trist

      • Ra
        Jun 08, 2012 @ 00:48:51

        Ar fi urat-o si cu mine in viata ei, numai ca mi-a fct o mare favoare pt ca altfel, dc nu se purta atat de kkt si i-as fi fost aproape, m-ar fi urat si pe mine :)))!! Ma gAndesc la
        Amaratul de sot de acasa, el
        Chiar nu merita, e un baiat atat de bun!!!

  40. andreeap
    Jul 10, 2013 @ 20:34:04

    “Nu, nu sunt nici pe departe perfecta, dar fata de ea nu am gresit niciodata, am sustinut-o si am incurajat-o in orice situatie, am inteles-o si am ascultat-o si nu mi-as fi imaginat vreodata ca voi ajunge la batranete fara sa o am alaturi.

    Asta e, mai bine mai tarziu decat niciodata! RIP , pentru mine ai murit.”

    Draga Ra, astazi ma aflu fix in situatia descrisa mai sus. Imi place sa cred ca totul este dat cu un scop, insa. Fereste-ma Doamne de ‘prieteni’! 🙂

    Reply

Leave a Reply

