Provocarea de 30 de zile

Adrian Soare de la Succes Dublu a avut o idee geniala zilele trecute. In acest sens a si format un grup pe facebook si iata-ma implicata in ceea ce urmeaza a fi o provocare cu mine insami… Teoretic, timp de 30 de zile, mi-am propus sa fac doua lucruri pe care mi le doresc enorm, dar din diferite motive, care variaza de la lene la comoditate, de la lipsa timpului liber la lipsa de inspiratie, le tot aman. 

Scriu si pe blog despre aceste provocari, ca sa ma oblig mai mult sa le respect. Ele sunt: sa alerg o ora in fiecare zi, sau sa fac o ora de sport (in casa, daca nu ies la alergat) si sa incep sa scriu cartea pe care o am in minte despre intamplarile prin care trecem, noi – personalul navigant, intr-o zi de munca.

Deci, practic m-am ales cu o provocare timp de 30 de zile! 

Tineti-mi pumnii!

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Andreea Deea
    Mar 19, 2012 @ 21:31:26

    Suna foarte bine provocarile si sunt sigura ca o sa reusesti! Si eu fac sport acasa, a devenit obisnuinta de cativa ani… acum cand e cald ies sa alerg prin curte.
    Raluca sa stii ca ai deja un viitor cititor al cartii tale :))
    Iti tin pumnii! Pupici si o saptamana frumoasa si insorita!!

    Reply

  2. Cristian
    Mar 19, 2012 @ 22:33:31

    Salu
    incearca Yogilates @ http://www.yogilates.ro/yogilates_classesEN.html
    nu va mai fi nevoie de provocarea celor 30 zile.
    salutari din viena

    Reply

  3. cinenicinutegandesti
    Mar 23, 2012 @ 22:29:33

    Succes, imi place ideea!

    Reply

Leave a Reply

