Ecobeauty

Acum cateva zile va spuneam ca voi merge la o intalnire cu alte fete bloggerite, o intalnire care se vroia a fi o celebrare a frumusetii la invitatia Oriflame. A fost mai mult de atat. 

Oriflame a lansat Ecobeauty, o gama noua de produse cosmetice naturale. Ecobeauty este o gama conceputa si dezvoltata pentru femeile care imbratiseaza cauzele eco si duc un mod de viata ecofriendly. Cei de la Oriflame au un manager pe partea de comunicatii online, in persoana Corinei Bordeianu si totul a inceput prin prezentarea ei despre conceptul Ecobeauty de la Oriflame. Asa am aflat ca cei de la Oriflame nu fac teste pe animale, ceea ce mi se pare minunat, din moment ce atat de mult ma doare cand vad animale care sufera din cauza oamenilor. Pentru cei care cauta cosmetice naturale si nu stiati, gama Ecobeauty este certificata de patru organizatii independente: Fairtrade, Ecocert, The Vegan Society, FCS. Va mai spun ca am primit cadou o crema de zi, una de noapte si una pentru conturul ochilor, pe care am sa le incerc si o sa revin cu un feedback.

Apoi a urmat partea care mi-a dat mie emotii, dat fiind faptul ca eram la prima intalnire de acest gen si pentru ca ma simt mereu pusa in dificultate atunci cand trebuie sa ma prezint, vorbind despre mine. Norocul meu ca am fost printre ultimele fete care au vorbit si m-am mai linistit pana mi-a venit randul. Am auzit cate ceva despre fiecare fata prezenta acolo si am fost impresionata placut. Nu pot sa nu rad acum, cand imi amintesc ce s-a auzitdupa ce am spus ca sunt insotitor de bord si prin urmare viata mea se desfasoara mai mult in aer decat pe pamant. Reactia a fost in lant, dintr-un capat al mesei – in celalalt, si nu am inteles bine daca era de mirare, admiratie sau era acea reactie pe care o au in general oamenii referitor la stewardese :). 

Partea interesanta, pana la fascinanta, pentru mine, pot sa spun cu mana pe inima ca a fost aceea in care am mancat, pentru ca intalnirea s-a desfasurat la Casa RawZ, restaurant raw vegan, pe care imi doream sa il incerc de cand am aflat despre el. Cred ca cei care ma citesc, nu se mai mira de faptul ca sunt fascinata de mancare. Pentru cei care nu stiu, incep sa am impresia ca traiesc ca sa mananc, nu ca mananc ca sa traiesc!!

Locatia a fost aleasa cum se nu putea mai bine, avand in vedere tematica noii game lansate de Oriflame. Iar cei de acolo nu s-au lasat mai prejos si au pregatit pentru noi diferse feluri de mancare, o experienta pe care as repeta-o la nesfarsit!! Am mancat, asadar: un mix de apaeritive – conopida masata cu uleiri, sushi din migdale incoltite si legume marinate si (preferatele mele) bruschete cu rosii pe pat de dovlecei, servite cu parmezan din nuci braziliene si piper verde.  Ca fel principal am servit o salata insotita de sosuri cu diferite arome si texturi (sos de caju cu marar si praz, pesto de masline, pesto de busuioc) si o paine din seminte incoltite. Apoi a venit desertul care arata intr-un fel ce te facea sa-l mananci cu privirea si va asigur ca era la fel de gustos. Niciodata nu mi-am imaginat ca mancarea raw poate fi atat de gustoasa. La mine era mai mult o curiozitate. Cine nu intelege despre ce este vorba in conceptul raw food, va explic acum: este vorba despre mancare neprocesata la cald (se gateste la maxim 38/46 de grade C ), pe baza de fructe, legume, seminte, nuci, oua, peste (sashimi), carne (carpaccio), produse nepasteurizate, neomogenizate. Credeti-ma ca nu va puteti imagina ce pierdeti, daca nu incercati macar o data, un meniu raw. 

Mi-a facut placere sa fiu intr-o companie atat de placuta aseara, multumesc Oriflame si Tudor Daescu (Fast Forward) pentru invitatie, multumsc Casa RawZ pentru ca au depasit asteptarile mele!

This slideshow requires JavaScript.

Cu drag,

Ra

Leave a Reply

