Surpriza placuta

Azi am avut o zi super proasta, daca se poate sa o numesc asa. M-a durut capul ingrozitor, mi-a vajait un curent fix deasupra capului in bucataria avionului, ceea ce a facut doar sa accentueze durerea initiala pana la a o face insuportabila. A trebuit sa mai suport si alte chestii care nu mi-au placut, dar invat sa strang din dinti si sa tac ;), asta e… Plus ca inca ma intreaba prieteni, colegi, cunoscuti, de Bella si povestesc si imi aduc aminte si ma intristez tare si le mai am eu si pe ale mele, alte griji, care ma macina, deci in mod clar nu am avut o zi buna sau macar aproape de normalitate… 

Sincer, tot ce imi doream era sa ajung acasa si sa ma bag in pat!

Dupa cursa, am zburat la Paris azi (si sa nu spuneti “vai, ce frumooooos”, pentru ca nu am avut ragaz nici sa admir un varf de munte pe fereastra avionului), cand am inceput debarcarea, prima pasagera care a coborat pe usa din spare, unde eram pozitionata eu, mi-a spus ca imi citeste blogul si ca ii place!!!!! A fost “wow”, mi-a luat durerea de cap cu ceea ce mi-a spus, daca asa ceva este posibil!!! Deci m-am emotionat intr-un fel… Doamne, am simtit asa, nici nu stiu cum sa descriu, dar a fost ceva foarte frumos! Plus ca a fost neasteptat si mi s-a parut foooooarte tare!!! De acum inainte, promit sa fiu de zece miiiiii de ori mai atenta. Sper ca am fost amabila si ca nu si-a dat nimeni seama ca pe mine ma macina durerea de cap, tristetea zilelor acestea si grijile-mi cotidiene…!!! E a doua oara cand mi se intampla sa ma recunoasca un pasager, dupa domnul care a zburat cu noi la business si care mi-a spus ca m-a recunoscut de pe blog 😉 si mi-a laudat retetele! 

Plus ca ieri, un domn cdt, de la care chiar nu ma asteptam la ceva dragut, mi-a facut complimente tot pentru ceea ce scriu si am iesit din cockpit anesteziata de uimire si de bucurie, bineinteles. Sper ca a vorbit serios, nu a fost doar ceva de moment.

Iar saptamana viitoare sunt invitata, pentru prima data, la o intalnire cu mai multe bloggerite si sunt emotionata! O sa va povestesc mai multe dupa ce am sa merg acolo. Locatia este un restaurant cu mancare raw, pe care imi doream de mult sa-l incerc!!!

Cred ca in curand ma voi apuca si de cartea pe care atat de mult imi doresc sa o scriu, care sa cuprinda scurte povestiri despre zbor, culese de la colegii mei!

Inca o data, multumesc celor care isi pierd timpul citindu-mi gandurile insirate aici!!

Ra

 

7 Comments (+add yours?)

  1. cosmina pana
    Mar 11, 2012 @ 01:53:02

    nu ar trebui sa te mire nimic din toate acestea…ai un mod aparte de a ajunge la inima cititorului si il faci sa ramana conectat.. tu, gladiola si groparu faceti parte din viata mea.,,m-am obisnuit atat de tare cu voi incat nu ma mai pot dezlipi. indiferent ca eram in italia, anglia, india, ungaria, franta, mai nou grecia, blogul tau l-am deschis cu mare placere…ne-am obisnuit cu tine si ne placi…

    Reply

    • Ra
      Mar 11, 2012 @ 10:31:13

      Multumesc mult de tot!!!!! Nu stii cat de mult inseamna cuvintele acestea frumoase pt mine!!!

      Reply

    • Ra
      Mar 12, 2012 @ 02:23:26

      Multumesc inca o data, l-am descoperit si eu pe Groparu, acum ca mi-ai spus ca-l citesti. A castigat inca un cititor ;).

      Reply

  2. Irina Pogonaru
    Mar 13, 2012 @ 18:37:13

    Si eu aveam emotii cand am coborat, dar am zis totusi sa iti spun ca te-am recunoscut:) mult succes!

    Reply

  3. Laura Niculae
    Mar 17, 2012 @ 17:59:02

    Hey ! Ti-am vazut statistica si m-am gandit sa iti spun ca Eu sunt cea care te citeste tocmai din qatar – o alta pasionata de her office from above the clouds! 😛 Numai bine!

    Reply

    • Ra
      Mar 17, 2012 @ 19:09:44

      Mersi mult!!!
      Mai e cineva are ma citeste din Qatar, asta fc sa fiti 2!!! Nu pot decat sa iti multumesc si tie!! Cum e acolo? Esti de mult timp? Pupici!

      Reply

Leave a Reply

