Despre anumiti oameni, numai de bine

Ca lumea e rea si oamenii e fiare, stim cu totii ;), asa mi-a spus mie cineva acum ceva timp si mare dreptate avea! 

Dar ca oamenii sunt si buni si ei traiesc printre noi, stim din ce in ce mai putin. 

Daca am face fiecare dintre noi, macar o fapta buna mareata pe an, atunci armonia ar fi imensa si zambetele le-am vedea la tot pasul…

Roxana este una dintre persoanele care au avut norocul sa poata adopta un calut de la Fierbinti, caii ce au fost salvati de la o moarte sigura si lenta, pentru ca pe proprietarul lor il durea-n C_ _ (cot) de calutii care incepusera sa rumege lemnele boxelor unde erau tinuti fara hrana si fara apa, fara sa faca miscare si sa fie curatati si ingrijiti asa cum se cuvine si cum meritau niste animale atat de frumoase!!!

NU va ganditi ca proprietarul i-a dat asa benevol, ca totul s-a desfasurat intr-un ritm normal si toti au fost fericiti. Nu, niste oameni minunati  s-au luptat pentru salvarea lor, au mers prin tribunale, s-au implicat emotional si financiar pentru ca aceasta fapta buna sa fie dusa la bun sfarsit.

Cat mi-as fi dorit sa adopt si eu un calut!!! Poate va veni ea ziua in care voi avea si eu un cal al meu… Speranta moare ultima!!

Vroiam sa va arat si voua ce a facut Roxana, cu un cal care a ajuns in viata ei. Probabil ca legatura dintre ele nu va putea fi rupta niciodata…

Luati exemplu de la ea si incercati sa faceti macar o fapta buna pe an, macar una…

Acum va arat o poza in care veti vedea diferenta intre o iapa, asa cum arata cand a fost salvata si asa cum arata azi, la 11 luni dupa ce a fost salvata, ingrijita, iubita, hranita…!!!

Nici privirea nu-i mai este trista si bine spunea Roxana, sunt oameni care nu ar putea supravietui incercarilor la care sunt supuse aceste animale chinuite de unii care isi spun oameni…

Ra 

4 Comments (+add yours?)

  1. Corina
    Mar 09, 2012 @ 01:06:12

    In seara aceasta ti-am descoperit blog-ul! Rar mi-e dat sa citesc randuri cu esenta, asa cum scrii tu! Nu ne cunoastem, dar iti admir sinceritatea fata de tine insati! Mi-am petrecut 2 ore frumoase citindu-ti posturile. Esti o femeie foarte frumoasa, puternica (dar care si-a pastrat sensibilitatea), pasionala! Va veni si acel soul mate de care precizai intr-unul din posturi, atunci cand te vei astepta mai putin, desi suna cliseic, dar pana atunci, continua sa fii TU! Te imbratisez cu drag si sa ai o primavara infloritoare!!!

    Reply

    • Ra
      Mar 09, 2012 @ 01:10:24

      Multumesc din suflet pt cuvintele frunoase, mi se pare (inca) incredibil ca oamenii care citesc ce scriu, imi spun asa ceva!!! Nu pot decat sa fiu fericita si sa iti multumesc infinit pt acest lucru!!!

      Reply

  2. Corina
    Mar 09, 2012 @ 01:31:06

    Ma bucur enorm ca am reusit sa-ti smulg un zambet de fericire, asa, in miez de noapte! Keep going, sweetheart, life its totally worth it!!!

    Reply

Leave a Reply

