Help!! Tattoo needed!!!

Cine ma ajuta cu o sugestie? Am nevoie de un artist bun, care sa imi faca un tatuaj. Eu as vrea sa il gasesc pe John, care lucra in mall Vitan acum cativa ani, la el mi-am facut tatuajul de pe picior, dar nu mai am numarul lui si nu mai lucreaza acolo. Dar accept orice sugestie, daca stiti pe cineva care sa poata reproduce poza Bellei (pisica mea) astfel incat sa o am mereu cu mine, sub forma de tatuaj ;). Eu am gasit ceva de genul acesta, insa as vrea sa fie chiar facut dupa o poza de-a ei.

Multumesc.

Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. raluca
    Mar 08, 2012 @ 16:31:05

    http://alex-tattoos.com/
    Aici mi-am facut si eu tatuajul,lucreaza foarte bine.

    Reply

  2. cosmina pana
    Mar 09, 2012 @ 16:04:02

    daca ai drum pe la tm ti l-as recomanda pe adi velea(zeppe)..il gasesti si pe facebook…eu il cunosc de ani de zile si m-as lasa la orice ora pe mana lui…este un artist desavarsit

    Reply

  3. Andrei Gavrila
    May 21, 2012 @ 16:39:18

    pana la urma l`ai gasit pe john? si eu il caut….

    Reply

Leave a Reply

