1 martie fericit

Nu am de gand sa scriu un post in care sa va urez o primavara minunata. Daca e sa fie, o veti avea si fara urarea mea si daca nu va fi sa fie, nu va va face situatia mai placuta urarea mea ;). 

Asadar, no happy martisor day, asa cum am vazut pe fcbk toata ziua si nici alte urari nu am sa fac azi; sunt putin anti-sarbatori de acest gen, asa ca vreau sa scriu despre ziua minunata pe care am avut-o azi. Am petrecut 6 ore aproape, la Arkadia Horse Club, impreuna cu Ionut, cel care ma supravegheaza si ma invata sa calaresc. Cand sunt acolo, mi se pare ca timpul se opreste, nu stiu cand trec orele pentru ca nu ma uit la ceas si uneori as vrea sa fie posibil sa ma mut la Arkadia ;). 

This slideshow requires JavaScript.

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. andreea gergely
    Mar 01, 2012 @ 22:48:58

    ma bucur pentru tine, pentru momentele de fericire pe care ti le oferi si mai ales pentru ca reusesti sa gasesti un izvor de energie in pasiunea ta penteu cai. “Fara doar si poate” e o pasiune nu doar un hobby… tocmai citeam postitul despre holly. Din cand in cand mai imi incarc si eu bateriile citind ceea ce scrii… un gand bun!

    Reply

    • Ra
      Mar 01, 2012 @ 22:55:58

      Wow, ce surpriza frumoasa mi-ai facut lasand acest comentariu!!!! Miss u!!!! te pup si te imbratisez!!!! Da, stii ca sunt innebunita dupa cai, de cand ma stiu!!! Mi se pare ca imi fac cel mai frumos cadou si cel mai mare rasfat, atunci cand stau in preajma cailor!!!!

      Reply

Leave a Reply

