Aleg 10 locuri

10 locuri din intreaga lume, pe care as vrea sa le vizitez.

1. Moscova. Cred ca Red Square imi poate da acel sentiment de breath taking cu care nu de multe ori in viata te intalnesti.

2. Maldive. Visez la o luna petrecuta pe una din insulele Maldive, cu o plaja pustie si un bungalow cu vedere catre ocean. Cu apusuri fermecator colorate si nimic altceva decat soaptele de dragoste ale valurilor, un pahar de sampanie si o companie minunata.

3. St. Maarten. Da! Sa simt zgomotul acela asurzitor privind la nesfarsit avioane decoland si aterizand, intre albastrul cerului si al apei.

4. Rio de Janeiro. Pentru ca acum mult timp mi-am construit o fantezie in acest oras. Pentru ca ma atrage ca un magnet, nestiind sa imi explic de ce.

5. New York. Pentru ca inca vizes sa fac plimbari lungi prin Central Park.

6. Alaska. Ideea unei croaziere imi da tarcoale de ceva timp. Daca ar fi sa aleg, as alege Alaska. Pentru peisaje, pentru inedit. As lua-o ca pe o provocare.

7. Marea bariera de corari din Australia. Pentru ca oricat as incerca, nu reusesc sa inchid ochii si sa mi-o imaginez. Frumusetea ei trebuie sa fie revoltatoare!!!

8. Cascadele Iguazu, aflate la granita dintre Argentina si Brazilia. Se spune ca Prima Doamna Eleanor Roosevelt, atunci cand le-a vazut a exclamat: “poor Niagara!”.

This slideshow requires JavaScript.

9. Abisko, Suedia. Pentru ca este unul dintre cele mai potrivite locuri de pe pamant, de unde poti privi Aurora Boreala.

10. Asia. Pentru ca Thailanda si minunatiile ei mi-au ramas intiparite in minte, pentru mancare si pietele plutitoare, de dragul aventurii si nu numai! 

Leave a Reply

