Caii si fericirea

Cine a spus ca cel mai bun prieten al omului e cainele, nu a cunoscut niciodata calul ;).

This slideshow requires JavaScript.

Azi am fost in vizita la prietenii mei de la Arkadia Horse Club si am profitat de ocazie sa incalec un cal. Am ales-o pe Holly, desi Rigoletto imi este mai drag, dar Holly este atat de comoda!!! De parca as fi in cel mai placut loc din lume, cand sunt calare pe ea!!! Stiu, nu ma puteti intelege, dar nu conteaza, sentimentul e unic, nu trebuie neaparat inteles ;).

Cred ca as putea sa ma mut acolo, sa stau toata ziua in preajma cailor, nimic nu ar fi mai placut decat sa ma rup de realitatea din jur pentru lumea de basm de la Arkadia. 

Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. incaunipocrit
    Feb 23, 2012 @ 19:53:17

    Reblogged this on ATA MOTEK.

    Reply

  2. Daria
    Feb 24, 2012 @ 10:10:13

    Ra, iubesc caii la nebunie….si de aceea ma intreb: de cate metale si lanturi si “restrictii” are nevoie biata Holly ca sa fie incalecata??? poate ma insel, si este un cal periculos, pe care doar profesionistii stiu sa-l calareasca si sa foloseasca corect acele “briz-brizuri”? insa mi se pare un cal bland si fara fite…chiar este nevoie sa o “lege” si restrictioneze in halul acela? imi pare rau de ea…sincer…eu,personal, nu m-as fi urcat pe ea pana nu ii dadeau jos toate acele prostii de metale din si de pe langa gura…aceasta e o zabala foarte dura! si treaba de la zabala la chinga???durere! just saying…Eu am un pur-sange englez, tanar, hot-blooded athlete made for running, care a facut doar curse de galop in primii lui ani de viata, de doi ani il calaresc fara probleme in capastru de piele, fara zabala…si nu ma plimb doar intr-o arena inchisa indoors, ci il duc pe strada, pe malul oceanului, la padure, etc…si e mult mai happy si ascultator tocmai din aceasta cauza…le plang de mila acestor cai blanzi pe care ii incarca cu toate fiarele si restrictiile posibile si imposibile…chiar nu este necesar…

    Reply

    • Ra
      Feb 24, 2012 @ 11:48:00

      Buna, pot sa te asigur ca nimeni nu-i doreste raul si cu siguranta nu are dureri si nici nu sufera dun cauza zabalei de fier. Daca ai cal, stii si tu ca orice cal in momentul in care simte cel mai mic discomfort fizic, cauzat de harnasament, pozitia calaretului sau vreo eventuala rana nedescoperita, nu mai este la fel de cooperant si nici nu te intelegi cu el. Holly nu da semne ca ar avea vreo problema. La fel, iti garantez ca toti caii de scoala de la club, sunt foarte bine ingrijiti si tratati asa cum se cuvine, adica cu dragoste si blandete. Holly, oricum, e o iapa lipitan, mai greu de stapanit decat ceilalti cai, majotitatea o conduc doar cu cravasa, chiar dc nu o lovesc, o tin cu ei. Eu o incalec fara pt ca imi displace total ideea de a avea cravasa la indemana si ma inteleg foarte bine cu ea. Atunci cand e calul tau personal, il incaleci dupa bunul plac si esti responsabila doar pt tone insuti, aici, fiind vb de scoala si de oameni cu mai putina experienta care o incaleca, probabil ca ar fi dificil sa o tina fara zabala. In orice caz, duminica, am sa ajung iar acolo si am sa intreb exact, sa iti dau un raspuns mai pertinent. Acum ti-am scris doar parerea mea. Sa ai o zi frumoasa!

      Reply

  3. cinenicinutegandesti
    Mar 01, 2012 @ 10:00:28

    Nu as avea curajul sa ma apropii macar! De mica incerc sa trec de frica asta, n-am reusit inca, asa ca ramin doar la catel :(, desi am citit despre multele beneficii ale echitatiei. Admiratie pt cei ce-o practica.

    Reply

    • Ra
      Mar 01, 2012 @ 10:33:58

      Ai putea sa incerci, sentimentul este ca te golesti de tot ceea ce te framanta si te umpliiiiii (la propriu) de un vibe pozitiv, de ceva minunat pe care nu-l pot descrie in cuvinte!!!

      Reply

Leave a Reply

