Sorturi galbene pentru o fapta buna

Ca Adi Hadean este un bucatar extraordinar, o stim cu totii, cei care-i urmarim blogul, conturile de facebook si twitter!!! Ca este un om minunat putem banui, pentru ca ai nevoie de un suflet frumos ca sa poti da nastere atator bunataturi. Certitudinea ca are un suflet mare, bun si frumos, o puteti avea accesand aceasta pagina de pe blogul lui!!! 

Am scris zilele trecute o rugaminte pe blogul meu, pentru a ajuta baietelul unor colegi de ai mei. Il cheama Andrei si are 2 ani si 9 luni. In acelasi timp e diagnosticat cu o forma de cancer si parintii lui au nevoie de ajutorul nostru pentru a strange banii necesari tratamentului… Am rugat cateva persoane pe care le cunosc, sa dea un share la rugamintea mea, gandindu-ma ca cu cat e vazuta de mai multa lume, cu atat cresc sansele lor de a fi ajutati prin donatiile celor care pot da un ajutor, indiferent cat de mic. 

Ei bine, Adi  a raspuns mai mult decat pozitiv cand l-am rugat frumos. A postat pe facebook si a scris pe blog, iar azi am avut surpriza de a vedea ca a organizat un concurs la el pe blog, prin care ofera un sort de bucatarie brodat cu logo-ul lui pentru primii zece donatori in conturile puse la dispozitie pentru micutul Andrei. Donatia trebuie sa fie de minim 100 de ron si deja avem primul donator!!!

Adi, nu am cuvinte sa iti multumesc indeajuns!!!

This slideshow requires JavaScript.

O alta persoana careia trebuie sa-i multumesc pentru ca a oferit ajutor in acest caz e Raluca Sandu, prin clinica pe care o conduce, Second Opinion. Multumesc, multumesc, multumesc, dragii mei!!!!!

Pentru cei care vor sa doneze, conturile sunt acestea:

Cont LEI: RO50BRDE445SV33065484450
Cont EURO: RO28BRDE445SV56383754450

Pentru cei care vor sa primeasca sortul lui Adi, cadou, trebuie sa accesati pagina de pe blogul lui pentru a putea vedea detaliile, o puteti face cu un click aici.

Ra

Leave a Reply

