RUGAMINTE

Azi, din nefericire, am vazut un afis in birou la noi. Spun “din nefericire” pentru ca nu am citit cuvinte placute, cu cuvinte care dor. Pentru ca nimic nu e mai greu, pentru un parinte, decat sa-si vada copilul bolnav si sa se simta neputincios in lupta cu boala…

Va redau aici cuvintele pe care le-am citit azi, este vorba despre baietelul colegilor mei, Oana si Florin Stoian, pe care va rog din suflet sa-i ajutati in aceste momente cu orice suma o puteti face. 

Va multumesc mult, anticipat,

Ra

RUGAMINTE

Ma numesc ANDREI STOIAN si am venit pe lume doar de 2 ani si 9 luni.Acum, cand orice copil se bucura de fiecare fulg de nea,am aflat ca sufar de o boala grea care nu ar trebui sa existe in viata unui copil de varsta mea. Parintii mei au aflat ca am o formatiune tumorala pelviana.
Pentru ca am decis sa lupt pentru viata mea , pentru ca vreau sa merg la scoala, sa ma joc, sa citesc si sa ma bucur de orice miracol zilnic al vietii de copil am o mare Rugaminte la voi cei care va veti face timp sa cititi aceste randuri.
Stiu ca aveti si voi probleme si griji, dar daca ma puteti ajuta cu orice suma sa ma fac bine, as fi cel mai fericit copil din lume.
Mami si cu Tati fac tot ce pot ei, dar cu sprijinul vostru stiu ca o sa ma joc din nou si o sa rad alaturi de fratele meu mai mare.
Imi strang pumnisorii mei in chip de multumire pentru ca v-ati gandit numai un pic la mine si va doresc toata Sanatatea din lume!

Multumesc,
Andrei STOIAN

Daca doriti sa-l ajutati pe Andrei, fiul colegilor nostri, Oana si Florin STOIAN, puteti depune ORICE suma in urmatoarele conturi:
Cont LEI: RO50BRDE445SV33065484450
Cont EURO: RO28BRDE445SV56383754450

3 Comments (+add yours?)

  1. Trackback: Șorțuri galbene pentru o faptă bună - Adi Hădean
  2. Trackback: Sorturi galbene pentru o fapta buna « Ra3pop's Blog
  3. Trackback: RUGAMINTE « mamasisotie

Leave a Reply

