Poza nr 21, IOR iarna

Imi e dor de cartierul unde am copilarit. Clar ma topesc de dor, daca azi mi s-au inmuiat picioarele cand am vazut parcul IOR de sus, derdelusul plin de copii cu sanii si lacul inghetat pe care am invatat sa patinez… 

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Razvan Nitu
    Feb 08, 2012 @ 22:35:27

    acelasi feeling il am si eu cand e vorba de Drumul taberei 🙂

    Reply

  2. andreea gergely
    Mar 01, 2012 @ 23:13:28

    intr-adevar, e o oaza binefacatoare! fara parcul acesta copilaria noastra ar fi fost prea gri iar chiulul de la ore ar fi fost anost. Norocul meu este Lucky, cainele care ma scoate la plimbare pe aleile inverzite, inflorite, infrunzite sau inghetate… an dupa an. un gand bun!

    Reply

    • Ra
      Mar 01, 2012 @ 23:28:07

      Imi lipsesc zilele in care chiuleam de la liceu ca sa mergem sa stam in parc!!!!! Sau cand mergeam acasa la vreuna dintre noi sa mancam, sa radem, erau zile atat de frumoase si lipsite de griji!!!!

      Reply

Leave a Reply

