Despre simulatorul de la Tuzla

De putin timp avem si noi, personalul navigant din Romania, un simulator de zbor la noi in tara. La Tuzla mai exact. 

Spre surprinderea mea, stiind ca tara in care traim ne ofera numai surprize, simulatorul este mult peste asteptarile pe care le-am avut. Sali de clasa noi, moderne, curate, incalzite. Amabilitate din partea celor care lucreaza in cadul simulatorului si noi am intrat in contact cu ei. Materialele puse la dispozitie sunt super ok. Cel care ne-a instruit (Gabriel Sava) a fost foarte incantat sa ne explice tot felul de lucruri noi, sa ne raspunda la intrebari si sa intrebe, atunci cana a avut si el nelamuriri. Acesta este un lucru bun, il privesc ca pe dorinta de imbunatatire dpdv profesional, astfel incat sa ofere informatii mai bune celor care vor urma. Exercitiile practice au fost foarte bine organizate, simularile bine puse la punct, per total a fost excelent. 

Partea cea mai frumoasa a fost aceea care a facut referire la ditching. Mult mai interesant decat ceea ce am facut la simulatoarele anterioare, am invatat chestii noi, a fost o experienta inedita si din cauza costumelor pe care le-am purtat atunci cand am intrat in piscina. 

Ce trebuie sa va luati la voi, atunci cand mergeti la simulator: pentru partea de ditching aveti nevoie de prosop, casca pentru par, uscator de par. Eu au 2 uscatoare de par, dar daca nu vreti sa asteptati sa va vina randul la uscat, va recomand sa-l aveti pe al vostru. Ca imbracaminte, pe sub costumele speciale, va recomand o pereche de colanti sau un pantalon de trening lejer, sosete in picioare si o bluza de genul celor care se poarta pe sub pullovere iarna. Teoretic, costumele speciale nu ar trebui sa permita ca noi sa ne udam, insa faptul ca sunt masuri putin mai maricele si noi, fetele, suntem mai micute, in zonele incheieturilor mainii si a gatului, putina apa reuseste sa patrunda, de aceea aveti nevoie si de hainute de schimb dupa terminarea exercitiilor din piscina. Eu m-am udat la piciore, sosete si cam pana la genunchi, la maini pana aproape de coate si cumva in zona abdomenului, insa aici nu am inteles cum a intrat apa. Apa din piscina ar trebui sa aiba in jur de 23 de grade, insa noi am avut parte de un tratament putin mai rece, din cauza temperaturilor scazute de afara, s-a racit apa peste noapte si nu a mai reusit sa creasca temperatura pana la 23 de grade C. Asa ca va recomand sa aveti si o aspirina pentru momentul de “dupa”. Eu, care sunt mai friguroasa si am probleme cu circulatia, m-am ales cu o durere in tot corpul de toata frumusetea… Nu va panicati, nu este dracul chiar atat de negru, dar e mai bine sa stiti chestiile acestea, decat sa va prinda nepregatiti. 

Pana la urma, oricat de neplacuta a fost senzatia de rece din piscina, exercitiul a fost atat de captivant, incat nici nu ne-am dat seama cum a trecut timpul.

Sunt sigura ca si colegelor/colegilor mei le-a placut la fel de mult.

A! Am uitat un aspect foarte important. Desi eram reticenta in ceea ce priveste mancarea pe care aveam sa o servim acolo la ora pranzului si in prima zi nu mi-am comandat nimic pentru ca aveam ceva luat de acasa, in cea de-a doua zi mi-am dat seama ca am gresit judecand asa. Ciorba a fost excelenta si va spune asta o persoana care nu e prietena cea mai buna a ciorbei, am mancat tot pana la ultima picatura (ciroba de vacuta) si felul principal a fost la fel de bun. Personalul de acolo a fost, deasemeni, amabil si dragut, lucru din ce in ce mai rar la noi in tara ;). 

Felicitari celor care organizeaza si conduc simulatorul de zbor pentru personalul navigant, de la Tuzla. Abia astept sa ma intorc la voi, sper pe o vreme mai buna decat cea din iarna aceasta.

 

This slideshow requires JavaScript.

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. incaunipocrit
    Feb 03, 2012 @ 15:36:47

    Reblogged this on The Blogspaper.

    Reply

  2. redstudiojobs
    Feb 04, 2012 @ 10:09:45

    Am fost
    L-am vizitat
    Va doresc sa ajungeti
    Este foarte interesant

    Reply

  3. kriszta
    Aug 03, 2012 @ 10:46:00

    Hey . Ce valabilitate are simulatorul. Si care sunt tarifele pentru insotitor de bord. Ms

    Reply

Leave a Reply

