Cam cat de proasta sa fie?

Daca si engleza ei este corecta, suava, frumoasa sau are macar o farama de ceva bun in ea, atunci eu pot sa ma arunc de acolo de sus, de unde ea, Maria Dinulescu, isi pune ordine in ganduri in fiecare dimineata :)))))))))). Lasa-ne, Maria, du-te departe si nu te mai intoarce!!

Pentru curiosi, click AICI.

Sursa: Cancan

Ra

11 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Feb 01, 2012 @ 01:23:11

    Este plina presa de astfel de specimene…poti mai mult de atat, nu-ti pierde pretiosul timp postand astfel de articole. Sper ca a fost doar o scapare…

    Reply

    • Ra
      Feb 01, 2012 @ 01:43:41

      In cazul Mariei nu e o scapare ;), e ceva personal, nu am cum sa trec cu vederea asa ceva pt ca o plac prea mult (nooot)!!!

      Reply

  2. larisa
    Feb 01, 2012 @ 09:34:23

    Yepppppppp recunosc toti stim engleza nivelul 5 ani grupa mare exclus persoanele de fata

    Reply

  3. Corinas
    Feb 01, 2012 @ 11:25:11

    Ah, Ra…ai dreptate sa o “placi prea mult (nooot!)”, crede-ma, ai o intuitie buna.
    Cat despre filmulet, l-am vazut acum ceva timp si m-a lasat speechless :-)))))

    Reply

    • Ra
      Feb 01, 2012 @ 11:47:10

      In umila mea viziune, nu e decat o curva care incearca sa o faca la un alt nivel. Nu mi se pare ca exceleaza in nici un fel. Da, am avut “onoarea” sa imi intersectez viata cu ea pret de cateva clipe. Indeajuns cat sa ma scarbeasca pe viata!!! Ma bucur ca nu sunt singura care a ramas fara cuvinte la vederea filmuletului…

      Reply

  4. larisa
    Feb 02, 2012 @ 09:52:37

    dar te rog scumpa mea Raluca toti stim englizeste acum :)))))))))))) mai ales Maria Dinulescu.Toti stiu engleza, how are you,my name is naaa ce vrei :))))))))))))

    Reply

  5. larisa
    Feb 02, 2012 @ 10:00:55

    era o gluma sweety toti stiu engleza,franceza,portugheza,italiana,spanioala suntem bilingvi :)))) offf telenovelele astea :))))) ce bine vorbesc rromi nostrii franceza si romanii veniti din italia care uita limba romana…whatever

    Reply

  6. larisa
    Feb 02, 2012 @ 10:04:05

    nu excelez la engleza dar daca scriu si am o conversatie e in limita bunului simt,incerc sa progresez prin studiu

    Reply

  7. Corinas
    Feb 02, 2012 @ 16:52:36

    Reply

  8. Corinas
    Feb 02, 2012 @ 16:55:18

    Reply

Leave a Reply

