Poza nr 13

Finul meu are o colectie impresionanta de beyblades. Nu ma intrebati ce sunt, daca nu stiti, e prea complicat sa va explic ;). Si mie mi-a luat ceva timp pana sa inteleg conceptul si placerea de a te juca cu asa ceva. Ce-i drept, de cand am inceput sa-i cumpar si sa ma joc cu el, m-a cam prins si pe mine ;).

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. ab
    Jan 30, 2012 @ 00:39:02

    Titirezi! Asta ca sa rezumam.

    Reply

  2. Ioana Calitu
    Jan 30, 2012 @ 09:01:54

    sunt “armele” folosite in desenele de inspiratie chinezeasca..si sunt super tari..am doua vesti bune pt tine: am adoptat o dulceata de catelus ieri si am si inceput munca de voluntar la o fundatie pentru salvarea catelusilor si o sa iti dau azi mail sa iti spun de a doua veste..pupici

    Reply

Leave a Reply

