Poza nr 12

Poza este facuta azi la adapostul de caini de la Glina, unde o multime de voluntari inimosi au fost sa ajute la dezapezirea cainilor de sub nametii de zapada formati in tarcurile unde sunt tinuti cainii. Munca era infiorator de multa si de grea, conditiile meteo nu ajutau deloc, adapostul fiind pozitionat in camp deschis, unde vantul se juca in voie, ca la el acasa si asta facea totul mai greu, iar frigul isi spunea cuvantul. De cateva zile, oamenii se “lupta” cu zapada, cainii cei mai mici (pana in 6 luni) au fost dusi in alte adaposturi, pensiuni, cabinete veterinare, pentru ca nu ar fi rezistat frigului. Azi am vazut caini care erau incredibil de fericiti cand oamenii intrau la ei sa le dea zapada sau sa le curete custile pentru a le pune paie care sa le tina de cald. M-am jucat cu cativa dintre ei, combinand placutul cu utilul si mi-am incalzit mainile degerate mangaindu-i pe ei, care aveau atata nevoie de afectiune. Din pacate, am vazut si caini care nu se mai opreau din tremurat de frig, dar oamenii de acolo le acordau mai multa atentie si am siguranta ca sunt pe maini bune. Inca o data, dupa isprava frumoasa cu salvatul cailor din Delta, am vazut ce inseamna ajutorul neconditionat si frumusetea oamenilor care au venit sa faca bine, fie ca asta insemna sa dea la lopata, sa curete custile, sa aduca mancare, sa puna apa sau sa intrebe de ce mai este nevoie. Nu va imaginati cati oameni buni si frumosi am vazut azi acolo.

Din cate am citit, adapostul de caini de la Lehliu (drumul vechi spre mare, la 70 km de Bucuresti) are nevoie de voluntari pentru ca sunt in aceeasi situatie si sunt doar 2 oameni care se lupta cu zapada de acolo si unii dintre caini nu au rezistat… 

Daca aveti timp liber, drum pana acolo sau puteti ajuta cu ceva, mergeti si faceti o fapta buna. La sfarsit, conteaza la numaratoare si va asigur ca sentimentul de a face bine neconditionat este minunat!!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. incaunipocrit
    Jan 28, 2012 @ 23:45:48

    Reblogged this on Basil Wheel.

    Reply

  2. dani
    Jan 29, 2012 @ 12:53:28

    Mi-am permis sa dau un share pe facebook, in speranta ca voi gasi voluntari pentru Lehliu….

    Reply

Leave a Reply

