Poza nr 11

Romtelecom m-a “fortat” ieri sa aman o zi postul cu poza nr 11. Probabil si pe ei i-a luat iarna prin surprindere ;). 

Ceea ce vedeti in poza este pranzul meu de azi, anume: pulpe de pui invelite in bacon afumat, pe pat de ceapa si ciuperci, imbaiate in vin alb si ulei picant, cu aroma de cimbru proaspat si rosii cherry. Totul dat la cuptor. Va asigur ca sunt delicioase!!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. DianaEmma
    Jan 27, 2012 @ 22:28:44

    Arată delicios… neapărat trebuie să încerc și eu.

    Reply

  2. Diana T
    Feb 05, 2012 @ 15:58:01

    Astazi am facut reteta aceasta! A iesit un pranz delicios! Multumesc pt idee! Mi-a fost de un real ajutor!… De cum am vazut fotografie, am zis ca voi incerca….

    Reply

Leave a Reply

